Gå til innhold

Magesmerter, noen som kan hjelpe med svare på spørsmålene?=)

Anbefalte innlegg

Sniker meg inn fra 1 trimester, i håp om å få litt hjelp her ift til symptomer. Er 10+6 nå. Sliter endel med vanlige magesmerter (mensmurringer). Det har jeg forsorvidt gjort siden dagen testen var positiv. Er det normalt å gjøre det lenge, magesmerter altså? Har aldri hatt noen blødning og var på UL og så bankende hjerte i slutten av uke 6 ca <3=).. Vil egentlig bare få et svar på om det er flere der ute med magesmerter veldig ofte, altså ikke utholdelige magesmerter, men merker alltid man har en mage. Er å forsorvidt kvalm i bølger, men kvalmen og sånn sure oppstøt liknende ting har kommet nå mest i det siste. i begynnelsen var jeg mer bare kvalm som kom i få bølger og ikke var noe særlig plagsomt.

Håper på svar :)

Fortsetter under...

Hei =)

Du kan trøste deg med at det meste er normalt i et svangerskap. Så lenge du ikke begynner å blø, får misfarget og/eller illeluktende utflod eller kraftige magesmerter, kan du ta det helt med ro =)

Noen er kvalme gjennom hele svangerskapet, andre merker ikke kvalmen i det hele tatt.

Jeg er 17+1 nå og får fortsatt slike mensmurringer i tide og utide. Det betyr bare at livmoren vokser =)

Hei

Jeg har hatt slike murringer/menslignende smerter frem til nå, er nå 15+6. Synes det har blitt litt mindre av det nå, men tror det kommer og går litt.

Har heldigvis ikke vært kvalm :)

Lykke til!

Jeg har også hatt mensmurringer:) Hadde det fra uke 5 og har enda litt mens murringer av og til og nå er jeg i uke 18:) Har snakket med legen om det og han sier det er helt normalt, så lenge jeg ikke får blødning.

Men visst du er urolig så kan jo du ta en prat med legen din eller jormor om det:) Lykke til:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...