Gå til innhold

bade produkter til baby....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neutral. Uten parfyme. Er det som blir brukt her. Av både såpe, shampo og olje. Men olje bruker vi egentlig aldri så det er bare tull.

Men alle sa til meg at jeg ikke trenger børste til baby, men det gjorde jeg gitt. Fikk en unge med tykt svart hår på rundt 4 cm langt. hehe

Ellers bruker vi Alo Vera på stumpen. Lindrer og kjøler ned huden. Våtservietter: x-tra. de man får kjøpt på coop. Best i test og uten tilsettingsstoffer.

Fikk en baby med valker så vi bruke A-krem på halsen når hun ble rød og sår.

Håper dette hjalp deg litt da:)

Jeg har blitt anbefalt babyline-produktene, 2for1 på vitusapotek nå :)

+ du får en fænsi babymappe på kjøpet hvis du handler babyprodukter for mer enn 300 kr. :D

Jeg kjøpte zinksalve, shampo, badeolje, krem og pudder i den serien.

Har a-creme (på glass!!) som skal brukes på kalde dager og ekstrem tørr hud :D

Min erfaring er at man ikke trenger så mye i begynnelsen. Har pleid å ha litt olje i badevannet, og det er stort sett det.

Såpe tørker bare ut huden.

Kjøper mesoft kompress til å vaske med. Enten med litt vann eller olje. Ikke all babyhud som liker våtservietter.

Luft tørk stumpen ofte så slipper du utslett. Uansett greit å ha en god sårsalve i bakhånd.

Jeg har brukt babyline serien til de to siste barna, og er veldig fornøyd.

Enig med jlille at a-creme er en veldig god salve. Pass bare på ikke smøre like før du går ut på kalde dager.

Takk for fine svar :) Nej våtservietter vil jeg ikke bruke hjemme. Det får være til nød om der ikke er toaletter med vask i nærheten når man er ute. :)

Da skal jeg ta en tur til apoteket og kjøpe litt babyline produkter siden det var tilbud :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...