Gå til innhold

Æsj... Drittform:(:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sliti med kvalme i hele svangerskapet, men i dag er den helt jævlig!:(:( Slimproppen har gått i tre deler, og seinest for noen timer siden. Hatt masse kynnere og i går hadde e sikkelig tak som satt i både mage og rygg. I dag har jeg også tak og kjennes ut som jeg skal tisse på meg hele tiden og i tilegg mens smerter. Håper ho snart finner veien ut:) Er fødeklar i morra i følge mens termin. Og 30 dager igjen til UL termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når er man fødeklar da? For du har vell ikke 30 dager mellom menstermin og UL termin???? Og isåfall, når regnes du som på overtid?

Jeg har 9 dager mellom menstermin og UL termin, og her er det sånn at de ser an både menstermin og ULterminen når de bestemmer når man eventuelt skal settes igang pga overtid. Men hvis det er 30 (!!) dager imellom....?

Skrevet

fødeklar 20 dager før termin. UL-termin. det er da de ikke blir premature lenger... flott at de ser an mensterminen også, det er ofte den stemmer bedre enn ul.

Skrevet

Oj, ja det visste jeg ikke. Da var det jo ikke så ille :D Ja jeg har mye mer tiltro til min egen termin enn UL termin, men babyen kommer vell ikke før den er klar, uansett hvilken dato det er :P

Skrevet

Er fødeklar 21 dager før termin:) Har 8 dager i mellom mens og UL termin, så satser på min egen:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...