mamma til 3:) Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Har sliti med kvalme i hele svangerskapet, men i dag er den helt jævlig!:( Slimproppen har gått i tre deler, og seinest for noen timer siden. Hatt masse kynnere og i går hadde e sikkelig tak som satt i både mage og rygg. I dag har jeg også tak og kjennes ut som jeg skal tisse på meg hele tiden og i tilegg mens smerter. Håper ho snart finner veien ut:) Er fødeklar i morra i følge mens termin. Og 30 dager igjen til UL termin.
Spinella Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Når er man fødeklar da? For du har vell ikke 30 dager mellom menstermin og UL termin???? Og isåfall, når regnes du som på overtid? Jeg har 9 dager mellom menstermin og UL termin, og her er det sånn at de ser an både menstermin og ULterminen når de bestemmer når man eventuelt skal settes igang pga overtid. Men hvis det er 30 (!!) dager imellom....?
lykkelig med2 gutter Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 fødeklar 20 dager før termin. UL-termin. det er da de ikke blir premature lenger... flott at de ser an mensterminen også, det er ofte den stemmer bedre enn ul.
Spinella Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Oj, ja det visste jeg ikke. Da var det jo ikke så ille Ja jeg har mye mer tiltro til min egen termin enn UL termin, men babyen kommer vell ikke før den er klar, uansett hvilken dato det er
mamma til 3:) Skrevet 22. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2010 Er fødeklar 21 dager før termin:) Har 8 dager i mellom mens og UL termin, så satser på min egen:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå