iok med sønn <3 Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Ja, jeg er 8 dager over i dag... ingenting skjer, og jeg vil da vel bli vurdert satt igang på torsdag. Er det slik at de ikke alltid setter igang? Eller hvordan er dette? Jeg vil jo at han skal komme av seg selv, for det er jo det aller beste for mor og barn etter hva jeg har skjønt... Jeg har hatt et avslappet forhold til fødselen, men nå når man venter å kjenner etter, så går hode rundt å ting dukker opp... Ikke til selve fødselen, men kjenner jo hele tiden etter om han lever der inne, håper alt er bra med han.. å lurer på om han kanskje kan komme på egen hånd snart... Vær natt går unna uten at noe skjer... :/ Kjedelig. Så derfor ber jeg om litt fødestøv... Noen som kan gi meg litt?
Frk Fjong Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Deler virkelig frustrasjonen din altså! Vi er like mange dager over.. og jeg er mildt sagt MØKK lei i dag! Ingenting skjer jo.. Treginger disse babyene våre... Så noe fødestøv har jeg vel ikke å sende deg da... skulle vel kanskje hatt en dose selv
Frk Fjong Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Deler virkelig frustrasjonen din altså! Vi er like mange dager over.. og jeg er mildt sagt MØKK lei i dag! Ingenting skjer jo.. Treginger disse babyene våre... Så noe fødestøv har jeg vel ikke å sende deg da... skulle vel kanskje hatt en dose selv
Lykken_er_tre Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Ja skulle gjerne hatt noe av dette fødestøvet jeg hører så mye om, for ingenting annet ser ut til å fungere. 9 dager over termin i dag og jeg kjenner at jeg blir nesten litt motløs av all denne ventingen... Vær så snill la det skje noe i natt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå