Gå til innhold

Sorel sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig dumt spm dette, men er Sorel en type sko eller er det ulike merker som heter det samme - altså en ekte og etterligninger. Hvor bra er disse skoene? I stedet for cherrox på høsten eller som gode vintersko? Glatte?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja det er et eget merke. Jeg har brukt sorell på meg selv i noen år nå og er srålende fornøyd dkal ut å kjpe meg nys snart finner jeg til datteren min får hun og sorell.

Skrevet

Sorel er et merke!!

Forøvrig verdens beste vintersko! :))

De er vanntette og tåler helt ned til -40g. De fleste typene har uttagbar innersåle av tykk ullfilt.

De har grove såler, med dype spor, overhode ikke glatte. Liiiiiitt tunge kanskje, men verdt det!

Jeg jobber i bhg og er sjeleglad jeg har slike. Bruker som regel kun tynne bomulls- eller ullsokker i dem.

Sønnen min har dem også.

Skrevet

Takk for svar! men - når du sier at det er et merke, men varierer om innersålen kan tas ut - er det et navn til på de du anbefaler? Er dette egnede sko for 5 åring i utebhg? Så f.eks at de hadde på Sportman, 499 kr, rosa eller svarte. De het noe med Troper el. l (husker selvsagt ikke helt). Er de ok tro?

Skrevet

Sorel har mange varianter innenfor sitt merke, det har da alle skomerker.

Les hva som står på den skoen du er interessert i. ALLE Sorel sko er bra, men noen "tåler" litt mer enn andre. Det du ønsker til en 5åring er vanntett såle OG skaft (noen av skoene har bare vannavstøtende skaft) og uttagbar innersåle.

Dette er det JEG mener er viktig da :))

Skrevet

Jeg har Sorel-sko selv, og de er utrolig gode og varme. De er ikke glatte (med mindre du går på speilis - da er jo alt glatt), men de er veldig tunge og klumpete. Jeg ville ikke kjøpt Sorel-sko til en toåring, i hvert fall.

Annonse

Skrevet

Vi har både 1-, 2-, 3-, 4- og 5åringer i bhg jeg jobber i som har Sorelsko. Null problem. Barna er alltid tørre og varme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...