Sommerbebiss Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Jeg har vert veldig flink hele svangerskapet, og ikke spist så mye snop.. Men nå, De siste 4-5 dagene, har suget vert så utrolig sterkt! Nå har jeg snart spist opp en 200 g sjokoladeplate helt for meg selv! Får litt dårlig samvittighet for den lille i magen.. Har jo termin på onsdag, så jeg håper han vil komme snart! Men har jo ingen tegn til noen ting, så tror ikke han kommer med det første..
lillesjøhest Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 en venninne av meg er sjokoholiker og hennes mann fant forskning til henne som sier at babyer av mødre som spiste sjokolade i svangerskapet blir veldig glade barn så litt sjokolade tror jeg ikke skader alt med måte sier de kloke hoder hos meg er det mer salte produkter jeg har lyst på, og de hjelper jo så godt på vann i kroppen..... så må nok bare vente i noen dager til
Sommerbebiss Skrevet 22. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2010 Hehe, men da satser jeg på at jeg får en veldig glad gutt!
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Mmmm, melkesjokolade! Har ikke hatt sjokoladelyst over hodet i dette sv.skapet, men den siste uken har jeg ikke gjort annet enn å fantesere om melkesjokolade. I går spiste jeg nesten 100 gram, haha. En skikkelig sprekk. Er 38+6 i dag
surfepia Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 JAAA!!!! Er i uke 38 og har ikke hatt lyst på verken sjokolade eller anna godteri helt frem til ca uke 35. Men etter det har jeg vært helt håløs!!! Bakevarer, sjokolade, is og godri går virkelig unna! Skikkelig søthunger! Men tenker at det ikke er så farlig nå på slutten. Har levd sundt og ikke lagt på meg så alt for mye dette svangerskapet. Tenker at jeg får kose meg litt ekstra nå på slutten og trenger vel kanskje litt ekstra energi :-) Fråtser ikke, men det blir noe søtt hver dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå