Mamma til*2 jenter* Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Jeg satt inn hormonspiral på fredag å i dag er det søndag..Har hatt litt vondt å er øm rundt magen. Men ellers har det ikke kommet 1 dråpe blod.. Eneste rett etter innsettingen men ellers ingenting. Vil dette si at jeg ikke kommer til å blø fremover eller burde jeg forvente at det kommer til å begynnne å blø de kommende dagene? Hadde en veldig flink dame som satt inn spiralen. Hun er utdannet gynekolog å var veldig flink å visste hva hun gjorde.
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Jeg blødde ikke i det hele tatt etter å ha satt inn hormonspiral. Vi har vel vært heldige da
Mamma til*2 jenter* Skrevet 22. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2010 Jeg har hamstret bind pga historier om folk som blør i flere mnd i strekk.. Jeg har innstilt meg på mye blod å null sex på 6 mnd.. Men her går jeg etter 2 dager med bind i trusa men null blod.. Vet ikke helt hva jeg skal tro ennå.. Håper jeg er så heldig som deg da..
Daydreamer 81 Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Samme her. Gikk 5 år uten blod! Nyt det! Hormonspiralen tjente seg RASKT inn for meg ja...null pamponger, null bind, null paracet ...bare kjør på! :-) Digger hormonspiral!
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Åja! Kanskje mensen aldri kommer? SÅ kult! (Jeg har bare hatt spiralen i 5 mnd og ammer fortsatt) Krysser fingre for det!
Mamma til*2 jenter* Skrevet 24. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2010 Eneste hittil etter 4 dager er et par blodklumper å bittelitt blod når jeg tørker meg.. Men har mye vondt i magen å noe som virker som gangsperre rett nedom navelen! Kjenner nesten ikke trådene som er oppi heller.. Jeg håper jeg slipper unna blødninger men man vet jo ikke! Får krysse fingrene for at jeg har reagert bra å at det heller ikke dukker opp noe blod fremover. Takk for flotte svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå