Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

38+1 og de to siste dagene har jeg stått opp og vært skikkelig uggen. I dag kastet jeg opp før frokost. Sier seg selv at det var lite deilig ettersom det ikke kom noe opp ... Har også sykt mye luft i magen (kremt).

Nå begynner jeg å lure på om det kan skyldes laktulose, har tatt dette noen dager. Jeg har tatt det før også uten problemer, men skjønner ikke hvorfor jeg ellers skal være så kvalm? Noen som har opplevd det samme, evt. pga laktulose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fatter ikke hvorfor jeg alltid skriver feil jf ukene. Er 37+1. I uke 38 ja, sånn var det:D

Skrevet

Kvalmen har vært intens i starten av svangerskapet mitt, så dabbet det av. Nå i dag er jeg 6 dager på overtid, og får ofte helt forferdelige "kvalme-anfall", da er det bare å legge seg rett ned :/ hater å kaste opp! usj.

Og luft i magen? hehehe, tell me about it.

Skjemmes over meg selv litt :P

Skrevet

hmm,,,denne kvalmen kan visst være ganske uforutsigbar tydeligvis...jeg har ikke vært plaget en eneste dag hele sv.skapet med kvalme..

men siden en uke siden ca har den kommet så kastet på meg?!...men klarer ikke kaste opp:/ med halsbrann oppå dette igjen er det jo bare herlig..

fatter ikke hva det skyldes jeg eller om det er "vanlig" eller hva..har merket meg at flere opplever det samme på slutten........30 uker i morgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...