vefue Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Hei. Tok to en test 3 dager før forventen mens fikk to rosa, test linjen litt svakere enn kontroll linjen men veldig tydelig. Måtte ta en til neste gang jeg måtte tisse den dagen, trodde det sikkert var skjedd en feil. Planlegger ikke barn akuratt nå, men hadde uansett vært fantastisk... Men denne var også positiv. Igår ventet jeg mensen, men den kom ikke, tok ny test, to sterke rosa, måtte ta en til siden denne også sikkert var noe gale med... Så totalt 4 positive, har hørt en strek er en strek men... Er så redd for å bli glad tilfelle det ikke skulle bli noe av det... hva er sjansen for at det går gale om jeg er gravid... Hilsen nervøs og forvirret
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 tror ikke det er noen tvil om at du er gravid.. GRATULERER =)
Petrine +spire=❤ Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Du er nok gravid =) Gratulerer!! Sjansjen for at det går gale er liten, men den er jo til stede... Men det kan en ikke tenke så mye på.
Gjest Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Gratulere med graviditet!! Sjangsen er det jo for at noko kan gå gale, men som regel går det heilt fint! Men ein kan få litt "feil" inntrykk ved å lese på nettfora som f.eks. barnimagen, for dei det går gale med søker ofte "trøst" på nett. Derfor blir det "mange" i forhold til dei det går bra med. Du får prøve å ikkje tenke noko serleg på det, og heller nyte tida du går i møte! Gratulere nok ein gong!
vefue Skrevet 22. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2010 Tusen takk. Tør bare ikke juble helt enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå