Musemor med tre søte små Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Da er hormonene snart ute av kroppen etter MA'en ;-D Skal til legen for å diskutere veien videre på mandag, og søke om utredning på hvorfor vi mister. Og etter det er vi i gang igjen. Håper det bare ikke tar for lang tid
J -76 Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Så godt å høre! Lykke lykke til på mandag :-) Stor klem J
Musemor med tre søte små Skrevet 22. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2010 Tusen takk. Savner dere...
*Bambi + spire* Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 i know the feeiling! Trodde aldri jeg ble å juble over en negativ test, men det gjorde jeg og etter ma'n jeg hadde, var en fryd å få hormonene vekk når det alikevell ikke var noe embryo der. Masse lykke til
J -76 Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Savner deg og! Håper det gikk bra i dag! Stor klem
Vårbarnet med to små Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Jeg jublet etter å ha testet negativt etter MA'en jeg også!!! Nå går jeg bare å venter på IKM i uke 35....
♥ Notie♥ Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Kjenner følelsen jeg også, det føltes helt feil å gå og vente på negativ graviditetstest, samtidig var liksom det den endelige bekreftelsen på at det hele var over og at det bare var å starte på ny frisk.. IKM i uke 35 her også Vårbarnet, når mistet du? I juni her, så dette er andre pp etter MA'en.. Masse lykke til til deg HI, håper du kommer raskt i gang igjen!
Peispå! Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 Jeg også hopper rett tilbake til start..2.MA, og regner med at det kan ta litt tid før man får en neg.test igjen. Noen som vet om det utgjør noen forskjell på om man har tatt utskrapning el cytotec? Sist tok det bare 10 dager, så håper, håper. Enn å bli glad for en neg.grav.test da...men, slik er det nå bare. Lykke til hele gjengen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå