Gå til innhold

Er så bekymret :(

Anbefalte innlegg

Jeg hadde masse symptomer noen dager før ikm. Masse mensenmurringer som jeg trodde var mensen, noe det ikke var :) Var kvalm og tett i nesa. Nå derimot er absolutt alt borte, utenom brystene, de er fortsatt vonde. Det stikker på høyre side av livmor innimellom også.. Jeg skjønner ingenting og blir livredd for at det skal være en exu eller noe :( Noen andre som har det sånn? Er 4+2 forresten..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142227064-er-s%C3%A5-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det kun stikker innimellom hos meg også, er så rart.. Er så vant til de murringene fra forrige svangerskap.. Blir så nervøs. Tenkte å ringe legen i morra for å ta blodprøve, greit å sjekke hcg stigningen. Godt å høre at dette kanskje er mer vanlig enn hva jeg skal ha det til :) Trodde jeg skulle slappe mer av med nr 2, men nei da :-P

Jeg hadde også sånn :) men de "mensmurringene" dere snakker om var bare feste "smerter" og at livmoren utvidet seg... det er egentlig ikke så vanlig å bli kvalm allerede i uke 4, mer i uke 6-7, men vi reagerer forskjellig alle sammen.. Jeg er i dag 10+3 og har ofte utvidelsesstikninger i livmoren, det er bare at babyen må ha litt mer plass :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...