En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 22. august 2010 #1 Skrevet 22. august 2010 Har IKM på tirsdag, men klarte ikke å dy meg med å teste allerede på onsdag i forrige uke (!). Selvfølgelig negativt, og det har det vært helt til i går. Men har så utrolig mange symptomer, og i natt var jeg oppe og kastet opp t.o.m. Men det har ikke engang vært en eneste svak strek på testene engang. Tester med billigtestene. Er det noen som har tester hver dag mot IKM, eller tar dere annenhver dag osv?
Petrine +spire=❤ Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Jeg er begynt, og jeg tester hver dag fremover nå hehehe Om det er noe poeng.. Nei egentlig ikke, men jeg gjør det alikevel )
~ Kali ~ Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 Tester du hver dag fra el til ikm eller hver dag siste uka før ikm?
Petrine +spire=❤ Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Hehehe Nei ikke fra el, men fra i dag. Er 4-5 dager til ikm =)
~ Kali ~ Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Ok jeg er litt usikker på når jeg har ikm. er den alltid 14 dager etter el? Ut i fra forrige mens skulle jeg ha el 20 aug og ikm 3 sept. Men hvis jeg hadde el 17, blir ikm da 3 dager før?
Petrine +spire=❤ Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Ikm er som oftest 12-16 dager etter el. Ja den blir 3 dager før om el var 3 dager før..
~ Kali ~ Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Da passer det utrolig dårlig håper den holder seg vekke
Petrine +spire=❤ Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 Hva passer dårlig? Gravid eller ikm?
~ Kali ~ Skrevet 22. august 2010 #9 Skrevet 22. august 2010 ikm . skal ta tatovering den dagen, og da må jeg jo sitte i ro en stund. og jeg må en del på do den første dagen jeg har mensen.. det går vel an å ta tatovering når man er gravid?
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 22. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 22. august 2010 Testet igjen i dag...fortsatt negativt, og ikke antydning til strek... 2 dager til IKM...huff..
Petrine +spire=❤ Skrevet 22. august 2010 #11 Skrevet 22. august 2010 Hmm . Personlig hadde jeg nok ikke tatt tattoo om jeg hadde mistanke om graviditet. Ikke for det det er så farlig, men det er en liten risiko for infeksjon. Og så er det endorfiner som utløses ved smerte og stress. De er ganske høy når man tatoveres. Dette er stresshormoner, kroppens egen "morfin". Og alle vet at stress ikke er bra for fosteret. Så jeg ville nok ventet, men det er meg. Er jo ikke direkte farlig.
Petrine +spire=❤ Skrevet 22. august 2010 #12 Skrevet 22. august 2010 Ååå kan ikke bare streken komme!!! Kan ennå være for tidlig.. Håper!!!
Vizzy Skrevet 22. august 2010 #13 Skrevet 22. august 2010 Jeg tester ikke før selve IKM dagen. Noen ganger har tanta kommet meg i forkjøpet før jeg får testet også. Det er spennende å teste, men jeg blir så skuffet hver gang den viser negativ også koster det jo litt med all disse testene.
~ Kali ~ Skrevet 22. august 2010 #14 Skrevet 22. august 2010 Har igrunn ikke noe mistanke om at jeg er gravid. Ingenting som tyder på at jeg er det. Men er jo fortsatt over en uke til jeg skal ta tattoo, og mye kan skje. Får nesten bare vente å se om jeg får symptomer, og evt ta test samme dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå