Gå til innhold

Noe poeng å teste hver dag mot IKM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM på tirsdag, men klarte ikke å dy meg med å teste allerede på onsdag i forrige uke (!). Selvfølgelig negativt, og det har det vært helt til i går. Men har så utrolig mange symptomer, og i natt var jeg oppe og kastet opp t.o.m. Men det har ikke engang vært en eneste svak strek på testene engang. Tester med billigtestene. Er det noen som har tester hver dag mot IKM, eller tar dere annenhver dag osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er begynt, og jeg tester hver dag fremover nå hehehe :) Om det er noe poeng.. Nei egentlig ikke, men jeg gjør det alikevel :o)

Skrevet

Tester du hver dag fra el til ikm eller hver dag siste uka før ikm?

Skrevet

Hehehe Nei ikke fra el, men fra i dag. Er 4-5 dager til ikm =)

Skrevet

Ok :) jeg er litt usikker på når jeg har ikm. er den alltid 14 dager etter el? Ut i fra forrige mens skulle jeg ha el 20 aug og ikm 3 sept. Men hvis jeg hadde el 17, blir ikm da 3 dager før?

Skrevet

Ikm er som oftest 12-16 dager etter el. Ja den blir 3 dager før om el var 3 dager før..

Skrevet

Da passer det utrolig dårlig :P håper den holder seg vekke :)

Skrevet

Hva passer dårlig? Gravid eller ikm?

Skrevet

ikm . skal ta tatovering den dagen, og da må jeg jo sitte i ro en stund. og jeg må en del på do den første dagen jeg har mensen.. det går vel an å ta tatovering når man er gravid?

Skrevet

Testet igjen i dag...fortsatt negativt, og ikke antydning til strek... 2 dager til IKM...huff..

Skrevet

Hmm . Personlig hadde jeg nok ikke tatt tattoo om jeg hadde mistanke om graviditet. Ikke for det det er så farlig, men det er en liten risiko for infeksjon. Og så er det endorfiner som utløses ved smerte og stress. De er ganske høy når man tatoveres. Dette er stresshormoner, kroppens egen "morfin". Og alle vet at stress ikke er bra for fosteret. Så jeg ville nok ventet, men det er meg. Er jo ikke direkte farlig.

Skrevet

Ååå kan ikke bare streken komme!!! Kan ennå være for tidlig.. Håper!!!

Skrevet

Jeg tester ikke før selve IKM dagen. Noen ganger har tanta kommet meg i forkjøpet før jeg får testet også. Det er spennende å teste, men jeg blir så skuffet hver gang den viser negativ også koster det jo litt med all disse testene.

Skrevet

Har igrunn ikke noe mistanke om at jeg er gravid. Ingenting som tyder på at jeg er det. Men er jo fortsatt over en uke til jeg skal ta tattoo, og mye kan skje. Får nesten bare vente å se om jeg får symptomer, og evt ta test samme dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...