Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen, trege uker er passert og endelig er jeg 12+1. Jeg har hatt 2 fine UL i uke 9 og 11, men må innrømme at jeg fortsatt er mye bekymret, gleder meg til at babyen/magen vokser og til å kjenne liv. Ønsker dere alle en herlig søndag. Klem J

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen inn hit!!

Jeg gleder meg også til magen begynner å vokse litt mer, og til å kunne kjenne babyen sparke. Jeg trodde liksom tiden skulle gå fortere i 2. svangerskap, men den gang ei... Nå er jeg også blitt sykemeldt, så da har jeg ekstra god tid til å kjenne etter hvor sakte alt går... Hehe.... Men men, det gjør ikke noe, jeg prøver å bare slappe av og kose meg...

Skrevet

Hei Ella, tusen takk for velkomst! Hvilken uke er du i da? Hvordan er formen? Jeg er skall, mye trøtt, lite energi og sover så dårlig. Kjent litt murringer som kan ligne på bekkenplager også, men håper det gir slipp.

Skrevet

Jeg har komt til slutten av uke 13 jeg nå, og formen er ikke noe særlig. Kvalmen holder på å gi seg, heldigvis, men jeg er vanvittig sliten og trøtt, orker ingenting. Det er tiltak å gjøre det meste... Men dagene går... Jeg kjente også bekkenet etter en lang togtur, men det har gått seg til igjen, heldigvis... Satser på at det blir noen måneder til bekkenløsninga kommer, for det regner jeg med at den gjør... Hehe... Vel vel, det er sååå verdt det, så jeg tør nesten ikke klage en gang....

Skrevet

Ja vi får trøste oss med det - ubehaget er verdt det og vi venter på noe fantastisk. Termin i februar du da? I og med du er en uke lenger så får vi nok ca likt da jeg trolig skal ha keisersnitt.

Skrevet

Velkommen skal du være hit inn til oss!!!!

Nå skal du bare nyte tiden fremover.

Ikke lenge til du kanskje kjenner noe i magen. Deilig følelse!

Skrevet

Tusen takk perle :-) Gleder meg veldig til å kjenne liv, tror det vil gi meg mer ro. Kos deg med lille gutten din i magen. Klem

Skrevet

Hei kjære deg:)

Blir litt forsinket kaffe og nybakte boller til deg, men det skal vel smake med det nå på formiddagen også ikke sant.......hehe

Har ventet på deg leeeeeeeeenge nå:) Godt å se deg

Klem fra meg

Skrevet

Tusen takk vennen, alltid så koselig "å se" deg. Du er herlig du :-)

Skrevet

Velkommen etter :-) Ha en riktig fin søndag du oxo!

Klem fra

Skrevet

Takk smykkemaja, spennende tider :-) Lykke lykke til på tirsdag!

Skrevet

Se der er du ja:-)

Sier hei og velkommen her inne også da!

Skrevet

takk takk, hvor langt er du på vei? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...