Gå til innhold

Vanlig at symptomer avtar litt til tider?

Anbefalte innlegg

Jeg vil tro jeg er gravid, men usikker. Hatt en del symptomer som velig ømme og følsomme bryst, rar smak i munnen, oppblåst i magen osv. Men noen dager føler jeg ingenting, så kan jeg få ømmebryst på kvelden igjen .. Redd for MA, noen som har det på samme måte som meg?

Fortsetter under...

Følte ingenting med jentene mine, Hadde nesten ikke noe symptomer før magen vokste og veene kom =0). Med denne har jeg vært bittelitt kvalm uggen og trøtt men ellers grei =0). Om grav testen er positiv er du sikkert gravid =0) om du er usikker ta en tur til legen Massse lykke til =0)

Vil tro og håpe det. Jeg har så å si ingen symptomer til tider, men slik hadde jeg det med den første (som jeg mistet i uke 19). Kan kjenne litt stikkniger til tider, men kan ikke si jeg har mens murringer, det hadde jeg kun rundt ikm. Puppene er kun ømme på kvelden, men kan være enkelte kvelder de ikke er det. Det jeg kjenner mest er i korsryggen når jeg sitter for lenge. Er 5+6 idag og hadde en digitatest med ukesindikator liggende som jeg tenkte jeg bare jeg kunne fyre av. Var faktisk livredd for resultatet, men den viste 3+, så får håpe at alt står bra til der nede :)

Det med cb digital ukesmonitor, synes jeg er litt dumt, fordi hcg nivået hos alle er så ulike, CB har sikkert en sånn viss nivå de bestemmer for hva som er hvilken uke.. Men om man tar en titt på hcg nivået mn kan måle etter uker ser man at det kan variere enormt..

Dessuten synes jeg den testen er litt dum, for den kan jo ikke måle hcg som i blodet, hcg nivå i urinet er ikke like nøyaktig som blodet.. Så jeg hadde ikke bekymra meg om den vist uke 3 om du er i uke 5..

Dag Snitt Høy Lav Antall

14 48 119 17 12

15 59 147 17 18

16 95 223 33 23

17 132 429 17 21

18 292 758 70 19

19 303 514 111 23

20 522 1690 135 13

21 1061 4130 324 12

22 1287 3279 185 22

23 2034 4660 506 13

24 2637 10000 540 16

Det er nok helt normalt å ha varierende symptomer. Jeg er 9+0 i dag, og er bittelitt bekymret hver eneste dag når jeg ikke føler meg så kvalm lenger, men det går over når kvalmen skyller over meg igjen :)

Ang digitest med ukeundikator, - denne måler hcg etter fosterets alder, som ligger ca to uker etter kalenderberegning (vi måler jo fra siste mens første dag). Dvs at hvis det står 3+ så er man mer enn 5 uker på vei, hvilket ser ut til å stemme :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...