Gå til innhold

kremt..... har fått rier jeg.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå ligget og kjent på rier i et par timer og de kommer med alt fra 2-5 min i mellom og varer alt fra 30 sek- 1,5 min...... De lange riene er gode rier, men de korte er liksom litt pinglete ennå..... Kan se ut som jeg har de kraftige riene hvert 6-7. min og så har jeg pinglerier i mellom liksom. Har ikke ringt sykehuset ennå, men er så usikker. Vi var i middagselskap i går kveld og jeg lot sambo få kose seg en siste kveld med vin og øl. Han var jo ikke full når vi dro hjem i 00.30-tiden, men ikke edru nok til å kjøre på noen som helst måte.

Hadde en runde i sengehalemn før vi sovnet og jeg våknet en times tid etterpå med rier hvert 10. min kanskje så det har jo økt på.... Men lurer på om det kasnkje dabber av nå og bare at sexen har provosert frem dette:( Venter og ser en stund til i håp om at sambo også bli kjørbar, men vet at jeg ikke må vente for lenge hvis det virkelig setter i gang siden første fødsel gikk ganske raskt.

Men, sitter jo her og puster og peser i skrivende stund og må bare ta pause fra alt når de kommer...... Dette ligner faretruende mye på starten av første fødsel.... hmmmmm..... kanskje jeg må ringe sykehuset, ta en dusj, vekke sambo og kjøre til sykehuset selv....? er jo bare 5 min unna og ikke noe trafikk nå....

Ja ja, dere får krysse fingrene for meg da jenter:) Håper jeg ikke roper ulv-ulv her................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fingrene er herved krysset:)

Kanskje du har kommet deg til sylehuset innen nå? Masse lykke til ihvertfall!!

Skrevet

Fingrene er herved krysset:)

Kanskje du har kommet deg til sykehuset innen nå? Masse lykke til ihvertfall!!

Skrevet

tusen takk;) er fortsatt hjemme, men er dusja sabo er vekt og sitter nå og spiser frokost.... lurer på om det dabber av nå altså.....

Skrevet

Neida, dette går fint:)

Er du langt unna termin? Jeg skal heie på deg, må jo det mens jeg venter på at dagene skal sneeeegle seg avgårde for eget vedkommende:) 16 dager to go her!

Skrevet

12 dager igjen her.....

Men synes det dabber veldig av her nå altså..... de varer kortere og kommer sjeldnere dessverre..... Gidder ikke å slite meg ut med å gå en lang tur osv for å få gang på det heller. Legger meg heller ned på sofaen og hviler jeg:)

Skrevet

LYKKE LYKKE TIL:)!

Håper du er "avgårde" allerede:)!

Drar på sykehuset selv i ettermiddag. Blir lagt inn og skal så ha KS imorra tidlig:)!

Kjenner at det hadde vært gøy å være på avd.Arendal...For det er vel der du er...Etter å ha fulgt deg helt siden starten:)!

Men denne ganga valgte jeg Kr.sand siden min "nye" samboer og derav familien er derfra. Han får sitt første(og siste;)) barn nå og er helt i ekstase:)!

Blablabla...Ivrig nå jeg;))!

Uansett...Lykke til...Håper du får/har fått nurket ditt idag:)!

Klemklem

Skrevet

Hmmm.... Så ikke det med at det dabbet av jeg isted jeg...: Æsj, Da:/! Vel, krysser fingrene for deg her:)!

Skrevet

Tusen takk:)

Er hjemme og holder stand ennå. Hadde en del heftige hyppige rier i senga, men det roet seg når jeg stod opp igjen, så nå sitter jeg her og venter på at det skal sette i gang igjen:)

Ja det er i arendal jeg skal føde og har veldig kort vei, så jeg stresser ikke. Men sambo er litt stressa da....:)

masse masse lykke til til deg også:)

Stor klem

Skrevet

Lykke til! Noe er vel på gang, i det minste... :-)

Skrevet

Ååååå...Masse lykke til Maddemor. Dette er spennende.

Håper virkelig det er noe på gang nå:=)

Skrevet

Så utrolig spennende! Sitter selv nå med to dager til termin uten noen tegn til at noen fødsel skal starte med det første. Sukk! Koser meg med å lese om dere som har litt action på gang, og håper det snart er meg. Håper det seg opp igjen hos deg, så du snart har din lille i armene dine!

Lykke til!

Skrevet

oiiiiii så spennende!!! Håper det setter igang igjen!!

Masse, masse lykke til!!

Stoooor klem

Skrevet

Spennende! Hvordan går det nå, maddemor, er du på føden eller har det stoppet opp?? =)

Skrevet

Det stoppet opp gitt. Så nå har jeg sovet litt, tatt på malingstøy og jeg og mannen skal male litt hus i håp om at noe skjer igjen. Så blir det en spasertur oghvis det da ikke skjer noe henter vi gullet hos svigers og tar det derifra :S

Skrevet

Du har nok lillegullet hos deg om ikke så alt for lenge :)

Masse lykke til med fødselen :)

Klemmer fra meg :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Så spennende! Lykke til! Tenk at vi går i ni måneder og venter, og så er det de siste dagene som tar fullstendig luven av oss...visste ikke at det gikk an å bli så utålmodig, men jeg kjenner jo at jeg blir bare verre og verre for hver dag, og jeg har enda to uker igjen ;-)

Skrevet

Fingre krysset og leter spent etter oppdateringsinnlegg fra deg!

Skrevet

Noe er på gang min venn:)

Krysser alt jeg har for at du får en fin fødsel og ikke må vente for lenge slik at du blir sliten:) Du er i mine tanker.....

varm tillykke klem fra meg:)

Skrevet

x x x x x x x x x

Spennende krysser alt jeg har!

x x x x x x x x x

Stor klem fra 2 trim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...