Gå til innhold

10+6. Noen andre som er CA like langt på vei? Trenger høre hva slags symptomer :)

Anbefalte innlegg

Er da somsagt 10+6. Har egentlig ikke noe spesielle plager utenom en rar kvalme som kommer litt i bølger, men ikke noe veldig plagsomt. Har endel økt utflod, noen andre som også har det? Ellers har jeg fremdeles MASSR

Fortsetter under...

Har symtomer som:

Kvalme, trøtthet/slapphet, svimmelhet, utflod, utvidelsesstikninger i livmoren :) , ømme bryster, alt over kommer tidvis og er ikke konstante plager.. kvalmen har avtatt noe, og svimmelheten går over med litt sukker :)

Kjøleskap lukter shit, what so ever, men om det er ett symptom eller bare en anti-dilla vet jeg ikke :oP

til tider kan jeg også være temmelig PMS og depresiv, men nå var jeg veldig plaget med PMS da..

Lykke til!

10+5 er jeg i dag. Har symtomer som kvalme hele døgnet, svimmel, ømme bryster, økt utflod, økt svette, fryser og er varm om hverandre, vondt i magen på venstre side som kommer og går, tungpusthet av liten tur opp trappa, lukter grusomt av såper og kjøleskap samt parfymer-alle lukter er sterke, og veldig trett til tider.

Hei :)

Jeg er i dag 10+5...

Har vært utrolig kvalm, spesielt på kveldene. En utrolig god luktesans, ømme og STORE pupper, Føler meg veldig "full" i magen. Kan også ha litt stikking i magen til tider, Svimmel og vondt i hodet.... Føler det er ganske mange symptomer.... men ingen er hele tiden, heldigvis ;)

Har ikke i mine to andre graviditeter hatt noe særlig med plager. Så jeg skulle vel få min dose jeg også :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...