Gå til innhold

Noen som har peiling??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting... er det sånn at 2. mann ofte blir født tidligere enn 1. mann ble?

f.eks, jeg fødte 8 dager før termin sist.... vil jeg da føde enda tidligere nå??

noen som veit noe om dette?

stresser litt nå, for det er noen ting jeg ikke har fått skaffet enda.. hehehe :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmor sa til meg at man ofte føder litt senere med andre enn første, så jeg tror ikke det! Min første kom noen dager etter termin, og hun sa at da ville det nok gå enda noen dager etter termin denne gang. Men jeg vet ikke hvor mye dette er basert på "fakta" :) Ikke sikkert det har noe å si i det hele tatt. Men jeg syns ikke du skal stresse :)

Skrevet

Desverre gjelder ikke det for meg:P

Har fått mer og mer på overtid, og selv om det bare er snakk om noen dager til en uke, så er det kjedelig å gå over termin;)

Var vel ikke akkurat det du ville høre, regner jeg med..

Tror uansett det er veldig individuelt, og at det ikke er noe oppskrift!

Skrevet

Jeg spurte jm om dette her i uken. Jeg har født de fire jeg har fra før sånn 14-11 dager før termin. Jm sa til meg at det er meget stor sannsynlighet for at jeg vil gjøre det denne gangen også, men det er jo klart.. det er jo alltid unntak.

Skrevet

Jeg må bare først å fremst si at jeg elsker 3 trimester siden, det er noe å le av hver dag her inne ! Hehe.

Hiver meg på denne, spiser smågodt , sjokolade,is , kjeks osv selv om samvittigheten sier stopp, og ikke har jeg spesielt lyst på det heller (?!) .Beste av alt er vel "smug" spisingen som dukker opp når sambo har natt turnus hver 2. uke! Burde vel ta litt av hinte når jeg har en jente som "ligger i den øvre delen av snittet". Men hey, skal vi først revne alikevel, gjør det ikke noe om det blir litt til !

*Koser meg videre med smågodte* yum yum

Skrevet

haha, jeg har KLART å svare på FEIL tråd?! Sånn går det når man har flere sider oppe på engang ja , hihi!

uuups ;)

Skrevet

Fødte selv 2 uker før tiden sist, og spurte om det samme inne på dinbaby her om dagen, og det virket faktisk som om de fleste fødte noen dager senere med nr 2 i forhold til førstemann... Så vil tro at du fortsatt har god tid;)

Skrevet

haha sånt skjer hehehe ;) men må si jeg klødde meg godt i huet her når jeg leste det du skreiv da.. hehehe :P

Skrevet

oki doki, greit å vite egentlig... hehe...

mora mi sier hun tror jeg føder før tiden nå siden førstemann kom før tiden, men hun er skråsikker på at denne gangen blir det enda lenger før enn sist....

og da setter hun griller i hodet mitt vøtt hehehe....

jeg vil jo helst ikke gå OVER tiden (den ventetiden tror jeg går skikkelig tregt..) men jeg har ikke så lyst til å føde 1 mnd før tiden heller akkurat...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...