Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Kan ikke noe for at jeg er en stolt mamma. Her er jentene mine. http://i33.tinypic.com/w8w9w9.jpg Jeg er veldig glad i dem, selv om den største er en skikkelig "prinsesse" og den minste holder meg våken om natta.
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Veldig vakre da Så skryten er på sin plass!
stearin Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Skjønne jenter! Hun stolte storesøsteren var utrolig søt med de blonde krøllene:) Åå, hvordan fikk dere det til, blondt, krøllet hår og mørke øyevipper??
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 22. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2010 Så snille dere er. Takk for det. Var redd for noen stygge kommentarer siden jeg ville vise dem frem. Storsøsteren er snart 5 år, fikk krøllene sine fra pappa. Jeg betalte 2500 kr hos frisøren en gang for å prøve å få de krøllene. Endte bare opp med en dårlig 80-tallet permanent og en kjempe sint mann! ha ha Minste er født i juli og blir vel ikke like heldig som storsøsteren -hun er nemlig mørk som meg, men har antydning til krøller ihvertfall
Mayline Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Så kjempefine jenter du har :-). Skjønner godt at du er stolt av dem! Helt greit at du vil vise dem frem :-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. august 2010 #7 Skrevet 22. august 2010 Så nyyyydelige. Vakre barn du har! Kos deg med jentene dine. Klem
Gjest Kira06 Skrevet 22. august 2010 #10 Skrevet 22. august 2010 Nydelige! Den eldste prinsessen din er som tatt ut av en Lano-reklame:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå