Gå til innhold

Stripe håret?

enits40

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! :-)

Jeg har dei siste åra stripet håret hos frisøre, ikke pga. at det har begynt å bli grått, men fordi jeg ville ha det lysere.

Har valgt å ikke stripe håret i 1 tri, selv om frisøren sier at det ikke skal være noe skadelig om man striper det da også.

Striper du med hette eller folie, så er det minimalt som kommer ned i hodebunnen også.

Skulle egentlig ha stripet det nå, men venter nok til jeg har passert 1 tri denne gangen også! :-)

Annonse

Hei

Jeg stripet håret da jeg var i ca uke 15. Spurte frisøren på forhånd og hun sa at det var ikke noe problem. Dessuten er det jo "utenpå" det hele skjer. Jeg ville kanskje holdt meg unna "hjemmefarging". Jeg kommer også til å gjøre det på nytt når det nærmer seg termin, så jeg kan føle meg litt freshere når babyen er født.

Bare å bestille time ville jeg sagt :)

Hei

Jeg sliter med kjedelig kommune brun hårfarge, og " fiffer det opp " med en litt mørkere farge. Var hos jordmor for noen få dager siden, hun sa at det ikke var noe problem, men at man i løpet av svangerskapet godt kan begrense antall farginger. Her blir det et besøk før ca 1 mnd før termin, puh og det skal bli herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...