Gå til innhold

Spiser på natten og ikke på dagen.. :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min på 4 måneder har nå oppdaget verden og synes det er mye mer spennende å følge med på alt som skjer enn å spise, dette resulterer dessverre i at hun nå spiser 3-4 ganger på natten istedet! Idag spiste hun nesten ingenting mellom klokken ti og fem!! Vil gjerne snu på dette mønsteret, men vet ikke hvordan... Hun virker totalt uinteressert når jeg tilbyr puppen, sutter litt også snur hun seg bort eller ser opp og flirer, vil helst leke og titte rundt seg. Har prøvd å ha et pledd over henne så hun er litt skjermet, men ser ikke ut å hjelpe. Har også begynt å gi litt grøt på kvelden i håp om at det metter så hun ikke våkner så mye. Har ikke kommet opp i full porsjon ennå og det må man vel kanskje før man ser om det virker? Noen med andre tips her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min svigerinne hadde samme problemet med gutten på 5 mnd. Hun satte seg enten i et helt mørkt rom alene, eller så pumpet hun seg og gav han flaske.

Kanskje det kan være en ide? Ihvertfall en periode til du får henne til å spise igjen.

Skrevet

Ingen tips fra meg... Men ville bare si at sånn har min gutt på 4 mnd blitt også. Vanskelig å få ham til å spise ordentlig på dagen, for han blir så lett forstyrret. Så da er vi oppe noen ganger om natta da, for å ta igjen det tapte... Ikke tar han flaske heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...