Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Har lett endel frem og tilbake på finn.no i det siste, for å finne en OK søskenvogn til en grei pris. Og etter litt research inne på barnevognguiden.no falt valget til slutt på GT Safari Dobbel- som har fått mye skryt pga god kjørekomfort og lav vekt. Og idag fant jeg en kjempefin en i svart, pent brukt, og til en finfiiin pris på finn, bare 1200 kr- juhu:D Og jeg er SÅ fornøyd! Utrolig digg å trille, pga den imponerende lave vekta og svingbare forhjulet- og jeg fikk heldigvis akkurat plass til den rosa Emmaljunga-mykbagen på den ene siden=) Så nå skal lillesøster få kose seg i den, mens storesøster sitter vedsiden av i setet! Ååå som jeg gleder meg til å trille jentene mine i denne vogna, ble plutselig litt mere virkelig det hele nå synes jeg:D Her er bilde; http://biteringen.no/produkter/barnevogner/instep-og-gt/tilbehor-instep/gt-safari-dobbel-black Hvilken søskenvogn har dere andre kjøpt da?
AO3 Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Grattis! Supert med finn-kupp! Jeg kupper vel kanskje tråden litt for deg, men hvor gammelt bør egentlig barn nummer 1 være før man ikke trenger søskenvogn? Er veldig usikker på om jeg skal kjøpe det... Jeg trenger også en vanlig singelvogn i tillegg, og å kjøpe to stk vogner vet jeg ikke om jeg klarer å få min kjære med på... *hehe*
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2010 Tja, jeg har jo lurt litt på det samme selv, men kom vel frem til at for oss så blir det vanskelig uten. Kommer jo an på hvor mye du generelt bruker vogn selvsagt- jeg f.eks triller jo til og fra barnehagen, og selv om flisa er flink til å gå selv, så går det jo ikke FORT, og veldig mye i sikk sakk og se på steiner og insekter og pinner osv underveis:p Så for å komme meg effektivt fram og tilbake til bhg, så blir søskenvogn veldig greit føler jeg. Ser for meg at søsken/ståbrett i bitende minusgrader og full snø ikke blir like lett alltid, og søskenvogna blir jo også kjekk å ha når man skal finne på ting i helgene- gåturer, shopping osv, så vet man hvor man har dem liksom, og slipper å stresse med å passe på ene mens man triller vogna m den andre. Jeg valgte likevel å kjøpe en billig brukt på finn, for man VET jo ikke sikkert hvor mye brukt den blir, så kanskje greit å ikke kjøpe den dyreste, nyeste modellen.. Den kan jo uansett selges videre på finn etterpå, så trenger jo ikke tape noe særlig på det heller egentlig.. Limte inn feil link igår så jeg, det var denne jeg mente; http://www.barnevognguiden.no/gt/gt-safari-dobbel.html
3 søte jenter♥ Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Jeg har termin 16. sept. storesøster blir to 2. oktober. Jeg har også kjøpt tvillingvogn. Var lenge i tvil om vi trengte det. Så jeg endte opp med en brukt en. Titanium swing. Rimelig vogn ny også dette. men jeg likte den godt. Tenker at den blir uansett ikke brukt så veldig lenge uansett. Det litt morsomme var at når vi skaffet denne tvillingvogna og storesøster skulle prøve, plasserte vi babybagen i den ledige delen. Dette gjorde at det gikk et lys opp for henne. Vi har snakket mye om at vi skulle få en baby og at den er i magen til mamma nå. Men da hun fikk se at babyen skulle være i vogna sammen med henne, så forsto hun plutselig!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2010 hm, også jeg som skrev et langt innlegg som svar her istad- det bare forsvant..?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå