Gå til innhold

Vognpose tips. (=

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettop sittet å lett meg frem til en vognpose jeg vil ha.. Og det var bare bare! Det er da så mange å velge mellom!!

Vi får nemlig lammeskinnspose hjemmelaget av mor, og den kan jo bli noget varm med det første, og jeg ville derfor ha en pose som jeg kan bruke nå om noen uker og ellers når det ikke er super kaldt liksom!

Vognposer er, som jeg fant ut, KJEMPE dyrt jo!!! Og så mye dårlig hvis man ikke vil betale langt over tusenlappen! Men, så var jeg inne på noen svenske sider, og der er det visst kommet ut en type pose, nytt svensk design, som har fått kjempe gode tilbakemeldinger, i softshell faktisk. Og jeg leste litt om det, og softshell er jo supert i vognposen, for den puster, er vannavstøtende, og vindtett. Så jeg Googlet litt rundt, og fant dem på salg faktisk!! ( Koster egentlig 1000 kroner nesten, men fant dem til 500, og ikke nok med det.... Wait for it...(=

Når jeg skulle legge den til i handlekurven, måtte jeg selvfølgelig legge til Norway, og da ble valutaen plutselig gjort om til Euro, og da 43,60 Euro, inkludert frakt, som er undet 350 kroner! Så det føler jeg virkelig er mnd lille kupp, og det måtte jeg jo selvfølgelig dele med snuppene her inne. (=

Designen er kjempe stilig! Er kun to av dem på salg, en svart, og en hvit og blå mønstret. Ta en titt!!! (=

Link;

http://www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=5151&q=%C3%A5kp%C3%A5se&page=1&rnum=22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips!:)

Jeg styret også rundt i vognpose jungelen, og jeg kom over på www.babyglede.no at viss du vervet en venn så fikk du easygrow sin pose for 800kr+ frakt. Den koster egentlig nærmere 2000kr i butikker og andre nettbutikker! Den kom på 2, plass i tv2 hjelper deg sin test.

Skrevet

Men så var det toll da, alle varer man kjøper fra utlandet over 200 kr må fortolles.

Kan ikke politikerne heve den grensen snart- summen har vært lik i 30 år eller noe.

Skrevet

Godt tips :) Vi får Easygrow dunpose av faren min så for oss er ikke prisen så nøye da.. hehe.. Var han som gjerne ville gi den for jeg hadde bestemt meg for denne da den kom best ut i test osv. Med førstemann brukte vi en saueskinnspose som jeg og søstra mi hadde brukt når vi var babyer men denne vokste jenta vår så fort ut av så ville ha en pose som var større denne gangen og i dun. Håper du blir fornøyd med den nye posen din :)

Skrevet

Tøff pose!

Blir nok Easygrow på oss også. Før det har jeg kjøpt bare en liten "pyntepose" http://www.mamasandpapas.com/product-made-with-love-snuggle-me-unisex/200402200/type-i/ og så blir det nok dyne nede i baggen før temperaturen tilsier dunpose.

Er ikke så i mye toll når du bare kjøper for kr 350,-, under kr 100 inkludert fortollingsgebyret vil jeg tro. Ikke all verdens, selv om jeg synes 200-kronersgrensen er dum og bør heves.

Skrevet

Den tollen varierer veldig syns jeg. Kjøpte med en buggy snuggle fra Amerika her om dagen, og den kostet jo litt, og jeg betalte ikke en krone i fortolling da iallefall, og jeg har kjøpt ganske mye "over seas" og har vel ikke fortollet en gang tror jeg... hmm. Må sikkert det denne gang, men den hundrelappen skal jeg nok klare. (=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...