Kasandre Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Har du lyst å spå meg? Ser du når eg blir gravid igjen? Har ett barn fra før... Eg (K)er født 071284 Sambo (J) er født 230480 Tusen takk
Gjest Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 hei er du ofte palget med vond og stiv nakke???må bare spørre. jeg ser en graviditet på deg i desember:) en jente
Kasandre Skrevet 22. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2010 *HAkESLEPP* Ja, det kan man godt si... Har en medfødt forstørret nakkevirvel som gir meg murrende smerter, har hatt plager med nakken så lenge eg kan huske... I graviditeten var eg innlagt med en kraftig nakkesenebetennelse pga det, fikk morfin iv pga STERKE smerter... hehe...fikk sjokk når du svarte meg nå Blir graviditeten du ser i desember planlagt? Vi snakker om å begynne prøving til våren, men har vel egentlig også diskutert å begynne rundt nyttår... vil gjerne ha baby på samme årstid som vi fikk jenta vår (oktober) "problemet" er bare at vi hadde en tøff start med jenta vår, de første 6 mnd var eg svært nedtrykkt pga sorg over tap av familiemedlem og jenta vår hadde kolikk, ammenekt og vansker med søvnen... Så vi er litt redde vi skal få enda en tøff barseltid... Dette ble langt, håper du orker lese alt
Gjest Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 hei gjenn ja kjente d godt i nakken min da jeg gikk inn på innlegget ditt..kjenner det godt no og :S det er planlag ja og du vil ikke få samme opplevelsen i barseltiden som dere fikk no. din datter hadde ikke en mild form for kiss kid???får opp stiv nakke på henne og
Kasandre Skrevet 22. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2010 Vi hadde ho til kiropraktor, men han sa at ho ikkje trengte mer enn 1 behandling, ho var litt stiv etter tøff vakuumforløsning... Vi prøvde og akupunktur og homeopat, men ingenting hjalp ho. Var kun tida som hjalp, har fortsatt ikkje funnet ut hva som var årsaken til all skrikinga og ammenekten... Eg håper du har rett, lengter sånn etter å oppleve et lykkelig svangerskap og en koselig barseltid med amming uten skriking Eg kjenner eg er ganske nervøs for at det skal bli like tungt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå