januar-jenta Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Jeg skal være med i Anecova prosjektet, og har tatt en del blodprøver pga dette. Jeg må også ned til CFC og prøve ut en kapsel og se hvordan den sitter inni livmora mi...før jeg kan starte med IVF-prosjektet. Så i og med at jeg allikevel må ned dit for å prøve ut den kapselen så tar jeg en inseminasjon samtidig. 1 syklusdag er idag, så på mandag starter jeg med pergotime:) Etter 3 mnd på sidelinjen kjenner jeg at jeg er glad for at noe skjer igjen;) Krysser fingrene for at det er min tur snart.... dette blir min 8 tur!!! Hadde jeg aldri trodd når jeg satte igang hele prosessen....
MissTaurus Skrevet 22. august 2010 #2 Skrevet 22. august 2010 Hei Hva går prosjektet ut på? Det ser dessverre ut som at det å bli gravid ikke bare er å si hokus pokus! Jeg drar nedover om litt over en uke for 9. gang. 2 ivf forsøk. Vi får håpe at det er vår tur nå:=)
Lille smurf71 Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Hører gjerne mer om hva Anecova-prosjektet og den kapselen er! Lykke til med neste inseminasjon - og forhåpentligvis et ivf forsøk du ikke trenger!
Gjest Pippi9 Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Hyggelig å ha deg tilbake januar-jenta! En pause gjorde sikkert godt :-) Spennende med "kapsel"-prosjektet.
januar-jenta Skrevet 24. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2010 Anecova-prosjektet: Det er et IVF-prosjekt. Hvor de har egguttak som vanlig, Og at de befrukter eggene (forhåpentligvis). Det som er forskjellen er at de setter de befruktede eggene inn i en kapsel og plasserer den i livmoren min, istedet for at de skal ligge i et "skap", og etter 2 dager tar de ut kapselen igjen og vurderer eggene.... og setter de inn igjen på normal måte. Prosjektet går ut på å finne ut av om eggene har det bedre i livmoren gjennom kapselen eller i skapet. Kort fortalt:) Godt å være tilbake og begynne å håpe igjen. Går på pergotime i forkant av denne ins, og hetetoktene har kommet...som de alltid gjør når jeg går på pergotime. Hva man ikke gjør for å oppfylle drømmen:) Hetetokter er jo bare en bagatell. Spennende å følge med på dere andre her inne:) Masse masse lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå