chr!st!n@ Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Hei dere... jeg er nå gravid(usikker på hvor langt enda) Å skal til tyrkia i september å lurer på om der er noe jeg bør tenke på/være forsiktig med?
Gjest Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Maten, frukt og grønt ville jeg vært forsiktig med. Og hygiene på toalett, bad osv.
2velskapte Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 Bestilt meg tur til Tyrkia idag jeg også, og reiser i September Kjenner at jeg gleder meg , men gruer meg litt med tanke på det med at jeg må være forsiktig med maten og sånn.. Noen som vet hva slags mat som man bør holde seg bort fra? salat , frukt og sånn er jo greit, men er det andre ting??
chr!st!n@ Skrevet 21. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2010 ååååå så gøy Når å hvor? Alanya på Sunpark Garden her den 9 Lurer på det samme som deg
2velskapte Skrevet 22. august 2010 #8 Skrevet 22. august 2010 Vi reiser vel uka etter vi, den 16 Sept, skal være ei uke Skal vel på bo på Sunfamily Hacibey tror jeg det var Skal du være ei uke eller ?
2velskapte Skrevet 26. august 2010 #10 Skrevet 26. august 2010 så godt da Gleder meg masse til tur nå .. Hadde bestilt 14 dager om ikke hadde hatt unger som skal vente hjemme hos bestemor Blir godt me ei uke fri som man kan hente seg inn litt på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå