Gå til innhold

er det noen med eggeallergi, som har erfaring at de kan spise vaktelegg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

????? fikk høre det i dag, det er Lillemann som er allergisk, så jeg vil ikke prøve før jeg hører litt rundt....Takk for svar ;-)

Skrevet

dytter denne litt jeg..... er det noe som har erfart???

Skrevet

gullet mitt har eggeallergi og kan ikke spise noen former for egg, uansett hvilken fugl det kommer fra..

Han er allergisk mot eggehviten og proteinet som er i den, og det er visst ikke noen forskjell.

Hvis ikke barnet ditt reagerer spesielt sterkt, kan du jo alltids prøve. Du vet jo hva som er årsaken om han skulle reagere..

Skrevet

takk for svar:-)

gutten min er VELDIG allergisk, når han får det i seg, så jeg vil ikke bare prøve heller, men jeg var på åpen gård og der sa hun som solgte vaktelegg at mange med eggeallergi kjøpte egg av henne, for at det tålte dem.....men jeg tenkte kanskje det var noen som hadde erfaringer med det....

Skrevet

dytter den jeg :-) noen med erfaringer???

Skrevet

Har hørt det samme jeg at de med eggeallergi kan spise vaktelegg! :) Vakteleggene er visst med på å forhindre allergi og visstnok! :) Fikk halvveis bekrefta det av ei som hadde vært hos en lege på Strømmen Barnelegesenter om at det var tilfelle og, men han sa det at eggene var så dyre at han heller anbefalte no-egg erstatning til vanlig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...