Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 ????? fikk høre det i dag, det er Lillemann som er allergisk, så jeg vil ikke prøve før jeg hører litt rundt....Takk for svar ;-)
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 21. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2010 dytter denne litt jeg..... er det noe som har erfart???
Gjest Skrevet 22. august 2010 #3 Skrevet 22. august 2010 gullet mitt har eggeallergi og kan ikke spise noen former for egg, uansett hvilken fugl det kommer fra.. Han er allergisk mot eggehviten og proteinet som er i den, og det er visst ikke noen forskjell. Hvis ikke barnet ditt reagerer spesielt sterkt, kan du jo alltids prøve. Du vet jo hva som er årsaken om han skulle reagere..
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 22. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2010 takk for svar:-) gutten min er VELDIG allergisk, når han får det i seg, så jeg vil ikke bare prøve heller, men jeg var på åpen gård og der sa hun som solgte vaktelegg at mange med eggeallergi kjøpte egg av henne, for at det tålte dem.....men jeg tenkte kanskje det var noen som hadde erfaringer med det....
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 23. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2010 dytter den jeg :-) noen med erfaringer???
Trultemora er presseklar!! Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Har hørt det samme jeg at de med eggeallergi kan spise vaktelegg! Vakteleggene er visst med på å forhindre allergi og visstnok! Fikk halvveis bekrefta det av ei som hadde vært hos en lege på Strømmen Barnelegesenter om at det var tilfelle og, men han sa det at eggene var så dyre at han heller anbefalte no-egg erstatning til vanlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå