Gå til innhold

Flere med vannaktig utflod?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spurte JM på fredag, og hun sa dette var veldig normalt.

Selv har jeg merket økende utflod og tendens til litt sviing ytters på leppene, ikke noe når jeg tisser så det er ikke UVI.

Hun sa noe om at vi gravide damer er veldig ofte på WC, vi tørker oss, mange litt hardt, og vi skal se etter blod, så vi stikker papiret litt langt opp hver gang:))) hehe-så det er ikke rart vi blir såre sa hun. Og det kan også lukte litt annerledes uten at det er noe galt for det.

Klem fra meg

Tusen takk for svar jenter. Var litt bekymert for at det var fostervann, men det er jo så meget sjeldent. Men opplevd så masse, så blir bekymret av den minste ting ;O)

Godt å ha dere å kunne spørre...

Annonse

Ååå tusen takk for at du tok opp dette :) nå ble jeg glad. Har vert veldig plaget med dette den siste uken, er 25 uker på vei nå.. Først trodde jeg det var urin, men tar gjevnlig knipe øvelser, og det var jo gjennomsiktig...

Også begynte jeg også å tenke på forstervann, skrekk og gru.. Men viss dette er helt normalt senker jeg skuldrene ned og bruker truseinnlegg i stede :)

Ja, det føles nesten ut som om det renner noen ganger..

Foresten ang. svie og vondt i kjønnsleppene.. dette er jeg plaget med også. Men har tatt en sopp kur (vagitor og krem), og det har hjelp veldig.. Siden det blir så fuktig der nede (pga utfloden) så er det store sjanser for å få sopp..

Jeg har alltid en canesten krem liggende på badet, den både demper og roer ned svie og kløe.. Anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...