Lucia85 Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 i dag er jeg 5 dager over, og sliten og møkklei....! samtlige inkludert meg selv var bombesikre om at lillegullet skulle komme før terminen den 16 august, men neida. Magen har synket så lavt som den kan og det presser nedover som bare det. Har prøvd en haug kjerringråd, men orker ikke mer av det nå. Ingenting funker. Maserier i hytt og pine, og av og til kommer de med tettere mellomrom. Men alt har bare vært falske alarmer hittil. I tillegg blir jeg sint og deprimert over at jordmor sa at jeg kom ikke til å bli satt i gang på sykehuset selv om det gikk 14 dager over tiden, for om det gikk så langt så skulle de "vurdere" det. Vurdere my ass.....har bekkenløsning som har blitt dobbelt så ille den siste uken, og bedre blir det ikke, og lite søvn pga maserier og generelt ubehag. Fødeklar? åjadda.......noe så sinnsykt også. Uansett hvor vondt det blir: bring it on.
knipern Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Jeg er her enda, 8 dager over og føler jeg kommer til å være gravid i ukesvis til.... I kveld kjører vi spicy mat + rødvin og hopper i høyet etterpå- ikke at det har ført til noe hittil men det er jo verdt å prøve. Jeg også vil så gjerne at det skal skje av seg selv og ikke måtte settes i gang (noe jeg antakeligvis får tilbud om på tirsdag)! Har angst for at babyen skal bli kjempekjempestor og en lang og tøff fødsel :-( Jeg så jo liksom for meg den perfekte start på fødselen denne gangen, at vannet går sånn en uke før termin og enkel fødsel med en passelig liten baby..men neida. Nå har han vippet 4 kg :-P
Lucia85 Skrevet 21. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2010 Ja jeg har fått beskjed om at dette er en stor baby, så han/hun ligger på hvertfall over 4 kg. Svigerfar er bombesikker på at ungen kommer i morgen på søndag, hehe! Han bør ha rett! Er kanskje ikke ei uke over termin, men hver dag er like langsom og tung med denna svææære magen. Blir ikke noe lettere i hverdagen å gå høygravid med datteren min på 3 og ett halvt som og krever sitt
Frk Fjong Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Jeg er her også enda.. 7 dager over termin... og i dag har jeg hatt masse maserier, og vert relativt furten og sur.. Er passelig lei av alle sms'ene og telefonene som kommer om dagen... NEI.. DET HAR FAKTISK IKKE SKJEDD NOE ENDA!!! Som om familien ikke vil få beskjed når det endelig har skjedd noe... Sambo var bombesikker på at det kom til å skje i dag.. så vi har enda noen timer å håpe på.. Har forsøkt de fleste kjerringrådene også.. uten noe hell i det hele tatt...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Huff samme her.. Jeg er nå bare 2 dager på overtid, men vært forberedt på fødsel allerede fra uke 34 og før, så begynner da å kjenne på desperasjonen:) hehe.. Idag har jeg vært i ett SKIKKELIG dårlig humør! Haha, syns nå litt synd på kjæresten og sønnen min på 3 år som må holde ut med meg nå.. Selvom jeg prøver for harde livet å heller sette meg på rommet å furte i fred når det blir for ille.. Er bare så DRITT lei disse LUREriene som kommer hele tiden! Det kommer den jævlie maseria etter den andre. Regelmessige blir dem også, gjerne i 3 timer av gangen, men så pluselig bare STOPP. Blir like skuffa hver gang.. Beina mine blir bare fullere og fullere av vann også, å jeg klarer såvidt å stabbe meg rundt i leiligheten her.. Å ikke nok med det, men nå tror jeg visdomstanna mi begynner å bryte frem for jeg har en helvettes tannværk bak der i hele kjeven.. SÅ bra timing:) Kan ikke få uttrykket nok hvor mye jeg gleder meg til at riene starter for fullt, å det virkelig er i GANG. (å ja, jeg har født før så jeg vet at det er jævli å føde) hehehehe.. Puh, dagens utblåsning:)
Lucia85 Skrevet 21. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2010 Kjenner så altfor godt til nesten alt det du beskrev der Kristine humøret mitt er temmelig surkent egentlig, og det går verst utover samboern min og jenta mi på 3 år men mot henne er jeg ikke så "sint" bare irritert. Men heldigvis er min kjære veldig klar over hvorfor jeg kan oppføre meg som ei "merr" av og til for han er og lei av å vente! (dette er hans første barn og mitt andre) bekkenløsning som fyyyy og halsbrann som gjør at jeg storkoser meg....offff. get out baby
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 Hehehe, "godt" å høre at jeg ikke er alene Selvom jeg såklart ikke koser meg over at du også har det slik! Huff bekkenløsning har jeg heldigvis i veldig lav grad, så det er jeg glad for...! Halsbrann er kos:)! Hihii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå