Gå til innhold

Svette etter p-pilleslutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på p-piller for to måneder siden, har fått første vanlige mens, og det virker som om kroppen har gått seg til. Den siste uken har jeg plutselig begynt å svette masse, særlig under armene. Jeg hadde problemer med dette i ungdommen, men det er lenge siden, og har ikke tenkt mer på det. Når dette dukker opp igjen slår det meg jo at jeg har gått på p-piller veldig lenge, og at det kanskje er det som har holdt svetten tilbake?

Jeg har forresten eggløsning snart, men hvis man svetter pga dette, er det ikke tidlig å begynne å svette sånn en hel uke før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmm, husker ikke at jeg svetta spesielt mye da jeg slutta for over et år siden nå,men husker at jeg hadde megavondt i puppene....var så vondt at jeg innimellom våkna om natta hvis jeg snudde meg eller noe..hehe... så vil vel tro at alle reagerer forskjellig ved slutt, og kan vel ta noe tid før kroppen er helt ved det vanlige igjen etter å ha brukt p-piller lenge... jeg brukte de selv i 8 år

Skrevet

Jepp, har definitivt vondt i puppene også!

Men da høres det jo ut som om det kan gå over igjen også!

Har aldri hatt det før, heller ikke før jeg begynte på p-piller for lenge siden!

Skrevet

hehe, husker jeg holdt på å bli gal.... lovte at jeg skulle i hvert fall aldri begynne på p-piller igjen før jeg hadde fått en unge...da hadde all smerten med å slutte på de vært bortkasta og har holdt det, brukt annen prevensjon i et og et halvt år nå fordi det kom opp noe annet da vi egentlig skulle begynne å prøve..hehe

Men det går over, det kan jeg love...mener å huske at jeg også var veeeeeeeldig trøtt noen dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...