Gå til innhold

Var symptomene de samme med nr 2?

Linda :) Har født nr 2 <3

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr 2 og fikk masse symptomer når jeg var 3+3 og det varte noen dager. Var kvalm og hadde masse mensenmurringer. Nå er jeg kun litt uvel på morran men ikke noe som helst tegn til disse murringene? Tatt en pause? Har ømme pupper og er humørsyk.. Husker godt murringene startet på ikm med førstemann og fortsatte utover. Hvordan er det med dere? :)

Fortsetter under...

Jeg hadde helt ulike svangerskaper med mine unger. Med hu første hadde jeg kvalme hele dagen i 5 måneder. Tålte ikke pølse lukt og søppel eller drit lukt. Ømme bryster. og fikk dilla på Cola noe jeg ikke likte da en gang. Men nr 2 var jeg stort sett frisk, tisse treng følelse. Og hadde dilla på alt som hadde med frukt og kunne drikke meg tisse trengt på kuli. hehe

Og jeg har to jenter nå + en spire 10+2 og denne gangen er jeg noe kvalm men tåler faktisk pølse lukt. :) Ellers noe mensen murringer og vært sinnsykt trøtt. Men begynner å bli fin nå :)

• 4 uker senere...

Med sønnen min så var jeg frisk som en fisk, var svimmel en liten periode og halsbrann + svak teng til bekkenløsning på slutten, men ikke direkte plagsomt for meg :)) Hadde dilla på cola jeg å, det jeg vanligvis drikker minst av, og sjokolade..

Nå er jeg bare i uke 11 + 3 med nr 2, men har vært KJEMPE kvalm og slapp siden uke 7, håper det gir seg snart.. Bare sofa ligging.. Begynner å gå seg til, satse på det retter seg når jeg tipper uke 12.. kanskje det er ei jente denne gang da :)

Annonse

• 4 uker senere...

Jeg venter nr. 2, en jente og denne gangen har jeg ikke vært noe dårlig. Skjønte det før jeg testa positivt at jeg var gravid, for hadde liksom en "annen" verk i magen (ikke sånn typiske menssmerter, men mer at det var noe som strekte seg på en måte). Ved forrige svangerskap, også med en jente så hadde jeg mye stikkinger i magen, og tålte ingen likter før jeg ble kvalm. Huska jeg kasta opp etter og ha brukt jif og pusset et speil. Og denne gangen, ja tåler jo alt. Så hadde nesten trodd det var en gutt... Men tok feil. Så forskjellige kan to svangerskap være, og en bærer på samme kjønnet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...