Gå til innhold

IKM uke 34, snart TR eller TEST!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja har sett det, håper også å følge etter nicketmitt!! Lei av å vente nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER, alle dere heldige som er blitt gravide her inne! Skulle gjerne vært med dere inn på 1.trimester, men mister gradvis trua på det. Har IKM på lørdag eller søndag, neg. tester så langt, men alt håp er ikke ute, hadde det ikke vært for den vanlige hodepinen jeg sliter med i dagene før TR dukker opp... Den pluss ømme pupper, tilsier at jeg ikke er gravid, og blir mer og mer overbevist om at egglederen min er tett... Har blitt superraskt gravid 3 ganger (har to barn på 5 og 2,5 år fra før, + en exu-operasjon = måtte fjerne en eggleder). Skal til legen 30.aug, og skal be om henvisning til gyn. Håper bare han tar meg på alvor...

Kommer nok til å teste igjen i morgen tidlig, men det er egentlig skikkelig selvpining å få negative tester å bare gå rundt å vente på TR... Helt pyton. Uff, ikke meningen å være så negativ. Måtte bare få det ut... :-) Lykke til alle sammen!

Skrevet

Ja, Petrine.... Idag kom den... Muligens noe spotting jeg hadde i forigårs da?? Aldri hatt det før...

Merkelig!

Dag 26 og full mens - HERLIFG ALTSÅ, jaja :-)

Bedre lykke neste gang!

Fordelen er at jeg får tatt en kur som tar kverken på noe influensalignende greier jeg har hatt i det siste! Kanskje lettere å bli gravid om formen er på topp også!

Ikke så galt at det ikke er godt for noe!

Lytkke til alle sammen! Jeg følger med!!

Klem

Skrevet

jerseygirl:

Usj :(( Ja men det er nå bedre den kommer tidlig enn å la vente på seg, når den vil komme uansett....

Nå må du bare bli frisk å fokusere på el om ca 14 dager, så krysser jeg fingrene for deg!!

Mener jeg har ikm i morgen, men har hatt sykluser på 25-30 dager så ikke lett å si. Ut fra el er det i morgen for jeg vet at lutealfasen min er på 12 dager. Men om den velger 14 dager denne gang blir det søndag...

Håper bare jeg kan få positiv test eller TR så fort som mulig nå. Har en skikkelig drittdag i dag :( Blææææ

Skrevet

Tvi tvi, Petrine!! Hold meg oppdatert:-)

Skrevet

Testet i dag og fikk positivt resultat - er gravid! Wow. Er klok av skade, så jeg vil ikke juble for høyt. Første trimester er skummel... Men er jo også veldig glad, da :)

Huff til dere som har fått neg test eller TR :( Veit at det er no drit. Håper virkelig det klaffer snart! Sender babystøv som det heter :)

Og gratulerer til de andre med pos test. Vi går en spennende tid i møte...

Krysser fingrene for oss alle :)

Skrevet

Gratulere Kiki!:) Satsar på at din neste test er super positiv!;)

Sjølv har eg ikkje testa i dag (stolt av meg sjølv). Har planer om å teste i morgong tidleg...skummelt!!!! Er så redd for å få neg. men sjangsen er der jo for positiv...håpar!!:)

Skrevet

Gratulerer kiki27!!!

Skrevet

Neg test her i dag også :(( Men ikke noe tegn til TR. =) Nå er jeg lei av å vente!! Vil ha svar snart hehehe. Er til å bli tussete av dette her...

Skrevet

I morgon er den store dagen..dagen for IKM. Eg har utruleg lyst å teste meg då, samtidig som fornufta seier at eg bør vente til søndag, for då ser eg om TR har komt eller ikkje.

Uff, er SÅ redd for å bli skuffa!:(

Er jo vanvittig mange som har blitt gravide denne mnd (kanskje fordi det var få her sist mnd pga ferie?), og veit eg kjem til å bli ekstra skuffa og lei meg dersom eg ikkje blir blandt dei som kan gå vidare til 1.tri.

Trudde eg skulle få TR her om dagen, for hadde så vanvittig mykje energi (noko eg av og til har dagen før TR), men ingen teikn endå. Og lenge trudde eg at eg hadde IKM onsdag som var, noko som viste seg å vere i morgon i staden (tellefeil). Uff, frustrert!

Livet går no vidare uansett TR eller ikkje..men det passar dårleg med TR denne helga, sidan eg vil på blåbærtur (blir møkkdårleg 1.mensdag).

Lykke til, alle som ikkje har fått TR endå. Og lykke til vidare neste pp de som ikkje er gravide. Og sist, men ikkje minst: lykke til med svangerskapa! (heldige svinepelsa;P)

Skrevet

Forstår at du er redd for å bli skuffet.. Sånn er jeg også, og for hver dag som går å testene blir neg så mister jeg liksom litt av håpet :/ Selv føler jeg at det er noe på gang, men hvorfor får jeg ikke positiv test??? Trodde jeg hadde ikm i dag, men kanskje det ikke er før på søndag... Ikke lett dette :((

Håper vi er heldig nicetmitt!! Lykke til med test!

Skrevet

Tusen takk Petrine:) Vi får krysse fingrane! Lykke til med testing du og!:)

Skrevet

Billigstrimmelene stemte..... jeg er gravid. JIPPI>) tok en cb dig. i dag, og der sto det GRAVID>)

Men som det ble skrevet over her, klok av skade, saa slippes ikke jublen los riktig enda.

Gratulerer saaaaa mye til alle dere som har testet positivt, og dere som enda venter paa at den lille spiren skal feste seg..... saa sender jeg dere maaaaaaassssssse baby stov>)

Petrine, er jo fortsatt haap. ikke ikm er jo positivt. er mange som tester positivt sent>) lykke til.

Nickemitt, masse lykke til, til deg ogsaa>)

og selvfolgelig alle dere andre>)

Skrevet

Gratulerer!!!

Å håper så masse.. Nei håpet er ikke ute, men føler det er det... Kommer nok til å fortsette å teste inntil TR evt dukker opp..

Skrevet

Gratulerer Heidi!:) (Prøver å vere glad på dine og andre sine vegne, men er i grunnen berre sur og missunneleg...eg og vil!).

Uff, trur nok løpet er køyrt for denne gong. Neg. test i dag(IKM-dag) og har no følelsen av at TR kjem på besøk, fordi magen min "pratar" og det er nokså typisk. Var ikkje slik eg hadde håpa at laurdagen skulle bli, men,men.

No får eg satse alle korta på at eg får med min kjære på meir prøving, men spørst no korleis det går. Dessuten begynner eg å bli redd for at noko har skjedd med meg, for det har vore så mykje syklustull sidan mai. Før det var syklusen min på 25(?) dagar (4veker -3dagar), og eg kunne bruke ein kalendar for å vite når eg ville få TR. No er eg på dag 35(!!!) i syklusen, dva 10 dagar lenger syklus enn før.

Har brukt kun kondom siste 2åra, så ingen hormon som skulle ødelegge syklusen.

*sukk!* Håpar det er billegstrimlane som ikkje fungerar (av lite hcg) og at mistanken om TR er eit symptom, men eg må vel innsjå at einaste eg gjer no er å klamre meg til ikkje-eksisterande halmstrå.

Har ein cbdigital, den går med i morgon/måndag dersom TR ikkje kjem i dag (noko ho garantert gjer). :(

Har du testa i dag Petrine?

Skrevet

God morgen nicetmitt.

Tror vi er litt i samme båt. Skikkelig drittdag i dag. Neg test, igjen. Tror egentlig at løpet er kjørt =(( Blææææ. Men har også ett bittelite halmstrå jeg klamrer meg til. Har jo følt at TR skulle komme hele uken. Den er ikke kommet ennå. Nesten så jeg tror at det er noe gale med billigtestene. Noe det helt sikkert ikke er.. Er på 13 dpo i dag... Så jeg bør vel ikke gi opp ennå. Bleier å få TR på 12 dpo, men det kan jo plutselig snu det... Kanskje kroppen har funnet ut at denne mnd skal du pines litt?? Ikke vet jeg :(

Vet du om og evt når du hadde el? Jeg vet, fordi jeg fikk positiv el-test.. Blir litt deppa av dette :( Vi får holde på halmstrået til TR ev kommer... Så får vi følge hverandre inn i en ny pp.. Håper du følger med videre. Bare si til mannen at det må du hehehe =)

Nei nå tror jeg at jeg skal ut å shoppe litt! Det hjelper på humøret =)

Skrevet

Ja, virkar som vi er i same båt. Håpar berre i kjem i mål, i staden for å velte ned i "den raude sjøen":P

Var sikker på at TR skulle kome tidlegare i dag, grunna romling i magen (typisk ved og rett etter TR utbrudd). Men fortsatt ingen spor.

Eg brukar LadyComp (sånn temperaturdings), den slo ut med EL 11.august, men når eg skjekka her om dagen, så var El datoen flytta til 13.august. Skjønte ikkje så mykje av det(trudde ikkje den skulle flytte på seg) men var deromkring. Så er 15 (eller 17) dpo. Tar utgangspunkt i EL 13.aug.

Det er i grunnen godt å ha andre i same situasjonen, sjølv om det ikkje er nokon ønskeleg situasjon.

Ja, må nesten seie at han må...hmm...kanskje eg nekta å kjøpe fleire kondomar (då må han gjere det sjølv, noko han aldri har gjort:P). Hihi. uff, no er eg slem:P (men det er han og!!)

Du får kose deg på shopping, sjølv skal eg lage middag (og snike til meg litt sjokoladeis med brownie, menst småen sover middagsluren..nam:D).

Har du barn frå før?

Skrevet

Huff nei den "røde sjø" er ikke noe å trakte etter :(

Jeg fikk positiv el-test 14.aug, så var den neg 16. Da mener jeg el var 15. Jeg bruker i tillegg babycomp som først antok at el skulle komme 18.aug, men etterpå var den bekreftet på den 16. aug.

Vi er heldigvis veldig enig i å fortsette prøvingen :)

Nå er vel du ferdig med både middag og is hehehe =) Ble litt klær både til meg og ungene (ja har 3 stk) =)) Kjøpte meg en 2 pk med cb også. Får teste med en av de i morgen om ikke TR dukker opp.

Ja det er godt det er flere i samme situasjon, selv om vi overhode ikke ønsker å være i den!!

Skrevet

Frustrerande at ting skal vere så ustabilt og at ting ikkje skjer når det skal...Enten kan det kome ein positiv test, eller så kan TR kome. Det er skuffande nok at TR kjem, om ho ikkje i tillegg skal la vente på seg. Spesielt når symtom har herja i ei vekes tid, vel og merke i bølgedalar. LEI av å vente no!!

Har lyst å ta siste testen i mårå, men bur eit stykke unna der eg kan få kjøpt ny, så vil spare den så lenge som råd. AAAAA!! Vil ikkje vente lenger!!! :/

:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...