Gå til innhold

IKM uke 34, snart TR eller TEST!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Negativ test her...IKM i dag...:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Vi får følge hverandre :) Passer fint at du skal til legen på fredag, da. Få et helt sikkert svar...

Jeg er 33. For meg er 30-årene akkurat passe alder å få barn, ville ikke gjort det noe annerledes :)

Hadde forresten noen murringer i natt, litt stikking ned mot bekkenet... I tillegg til at puppene fortsatt er litt hovne og jeg hadde metallsmak i munnen i går (men det kan bare komme av noe jeg spiste).

Skrevet

Skikkelige murringer i korsryggen i dag, nesten så jeg føler TR kommer.. Håper ikke det da, tiden vil vise...

Hvordan er det med dere andre i dag dag?? Noen som har testet?? Jeg har, men det er nok ennå for tidlig så den var neg..

Skrevet

Har testa kvar dag i det siste, og det kjem eg til å gjere fram til testen blir positiv, eller at tanta kjem på besøk.

Har litt murringar og kjenner det litt i korsryggen. Men ryggen kan kome av dårleg haldning, og murringane kan vere teikn på TR (IKM i morgon eller overmorgon). *sukk* håpar tanta ikkje kjem, men trur ho kjem til å kome. Desverre.

Men, det er fortsatt eit lite håp om at ho ikkje dukkar opp.

Andre symptom:

- var plaga med rar smak i munnen heile forrige veke, nesten vekke no.

- tar lett til tårene

- trøtt (men er sjuk)

Skrevet

Har IKM i dag, fortsatt ingen tegn til tanta...kjenner ikke at den er på vei engang. Men fikk negativ test i dag tidlig da:( Forrige måned kom den 3 dager for seint, kanskje den gjør det denne gangen også...ikke skjønner jeg noe :S

Skrevet

Har IKM i dag, fortsatt ingen tegn til tanta...kjenner ikke at den er på vei engang. Men fikk negativ test i dag tidlig da:( Forrige måned kom den 3 dager for seint, kanskje den gjør det denne gangen også...ikke skjønner jeg noe :S

Skrevet

Det ble en test i dag tidlig, men ikke overraskende ble den negativ.. IKM ca fredag, så det er jo aaalt for tidlig. Blir nok en test i morgen også, ja. ; )

Skrevet

Hei! Jeg har ikm på lørdag og er alltid regelmessig, kun slingringsmonn på en dag... Men nå var det litt rosa i trusa! Bare dag 24, og syntes dette var rart. Vært veldig uggen og rar siste uken, så mulig sterk pms....eller tidlige tegn. Er dette litt sent for festeblødning??

Skrevet

jerseygirl: hmm, veit ikkje kva dette kan vere, desverre. Men ingenting er så irriterande som når kroppen gjer ting ein ikkje forstår.

Eg fann ut i dag (på IKM) at det er ei mulegheit for at IKM ikkje er før laurdag 28.august. Æsj, no vart det plutseleg lenge å vente igjen. OG eg må spare på graviditetstestane (har igjen ein billegstrimmel og ein cbdigital). Jaja, slipper kanskje tanta i dag då;)

Skrevet

Jeg testet i dag igjen gitt. Negativt. Ennå 3-4 dager til ikm så er vel for tidlig men....uansett så slår jeg mer og mer fra meg en graviditet jo flere negative jeg får...

Skrevet

jeg trodde jeg hadde IKM på fredag 27., men jaggu kom den ikke i går kveld :( Hopper over i 3 pp og ønsker oss nå et juni barn :)

Skrevet

Jippi:) testet svakt positiv i dag på billigstrimmel:) nesten en mnd etter SA. Tar nok en cb dig. på fredag( ikm) bare for sikkerthets skyld:) trodde dette kom til og ta mye lengre tid.....

masse lykke til alle sammen, håper jeg ser dere alle på 1 trimester om kort kort tid :)

Skrevet

OJ!:D Så bra!!:) Du får gratulasjonar frå denne kanten, og så skal eg hjelpe til å juble når du er 120% sikker på fredag:)

Skrevet

Gratulerer!! Så utrolig kjekt :))

Skrevet

Åååå nå vil jeg ikke vente lenger! Er så utrolig utålmodig hehehe =)

Er kvalm og har vondt i korsryggen. Har gått med en følelse av at TR kommer når som hels i noen dager. Det pleier jeg ikke vanligvis...Litt stikking i puppene innimellom, men ikke så øm lenger. Virker litt tyngre da...

Skrevet

Tok en test idag tidlig, CB, og den var negativ! Jaja, får vente et par dger til da... Godtatt murringer i rygg og ingen TR og heller ikke bløfning etter igår formiddag... Spennende! Synes det var litt rart at den var neg hvis jeg hadde festeblødning igår da, for da begynner vel kroppen å produsere hormoner som viser seg på testen? Eller tar det litt lenger tid?? Muligens ikke gravid såklart!!

Skrevet

Hei jenter:) må jo bare annonsere på alle trådene at jeg fikk positiv test nå nettopp. Neg i går som ble positiv noen timer etterpå(se tidligere innlegg). Visste jo at man må se bort fra det resultatet. Det klarte jeg ikke helt og tok ny test i dag. 2 klare streker!! helt utrolig! Ihvertfall med tanke på at dette er 1pp. Blei gravid på 1 pp sist og.

Får nesten litt dårlig samvittighet ovenfor dere som har prøvd lenge. Men ønsker alle lykke til. Nå er det bare får meg å håpe at den holder seg fast så jeg kan hoppe over i 1 trimester. Håper jeg ser dere der:)

Takk for følge i ventetiden:)

Skrevet

Gratulere Emma!!!:D

Eg lever fortsatt i håpet om å kunne slå følge med alle som har blitt gravide inn på 1.tri. Men, tida vil vise.

Mest sannsynleg har eg IKM laurdag, og ikkje i går, som eg først trudde. Har derfor klart å ikkje teste meg i dag. Plana er å teste laurdag, ev. søndag. Så sant TR ikkje dukkar opp.

Er vi fleire igjen her som ventar på positivtest/TR no?

Skrevet

nicketmitt: Jeg venter hvert fall enda. Har IKM i dag, så hvis den ikke kommer i løpet av dagen, tar jeg en test i morgen tidlig eller på lørdagsmorgenen, hvis jeg klarer å vente så lenge :P

Skrevet

Gratulerer så massse!!! =)

Skrevet

I dag har jeg hatt skikkelig TR følelse :( Blæææ. Føler ikke det lover så bra, men har ikke sett noe til tanta da. Det må en vel ta positivt??

Skrevet

TR - Driiiiiiiiit! :-(

Hvem blir med til neste prøveperiode??

:-)

Skrevet

Har du fått TR på besøk jerseygirl??

Æsj så kipt :((( Har ikke kommet her ennå, men føler nesten at den kommer om ikke så lenge :(( Håpe er der ennå da, men vi får se...

Skrevet

Mange som har fått positiv test i dag/siste dagane..håpar trenden fortsette, og at eg blir ein av dei heldige no til helga:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...