Gå til innhold

IKM uke 34, snart TR eller TEST!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velkommen hit alle nye!!! Så koselig at så mange har slengt seg med!!

Jeg begynner virkelig å lure på om jeg har ikm lørdag og ikke søndag?? Hadde første dag mens 1 aug! Det burde jo være et enkelt regnestykke?? Hjelp noen? 4 uker på søndag-den 28 på lørdag... Er 1 aug dag nr 1 er det lørdag som er ikm! Ikke så avgjørende kanskje, men man blir jo jammen helt hektet! Tror skuffelsen hadde vært mindre ved negativ test om jeg ikke at så hektet her inne kanskje?! Blir jo så himla spent!!!:-) he he -moro!

Sinnsykt slapp på sene kvelden og litt mureing i bilen hjem fra bursdag nå... Innbilning eller er det reelt med symptomer nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå nettopp fikk jeg enda et symptom...våknet akkurat av en ekstrem kvalme, og måtte løpe på do og kaste opp. Kaster aldri opp annet enn ved fyllesyke eller fararangen. Var mye kvalm i forrige sv.skap også, men kastet aldri opp. Har IKM til tirsdag, og denne kvalmen og oppkastet må vel være et skikkelig godt tegn på at ei spire kan ha festet seg?

Føler meg ellers helt overkjørt, er pottetett forkjøla og har vondt i hele kroppen. Har ikke en dråpe energi eller matlyst:(

Skrevet

Vel, dustemensen kom i natt. For å se det positive i det har jeg nå en syklus på 29 dager istedet for 40, håpe det holder seg sånn, da er det jo ikke såååå mye ventetid mellom hver gang.

Da satse vi på ny IKM i uke 38, håpe jeg ikke ser så mange av dere der ;)

Skrevet

jerseygirl

Det kommer jo an på hvor lange sykluser du har.. Om de er på 28 dager er det på søndag :)

Huff ja en blir litt hekta på dette hehehe. Sånn er det her også, ikke så lett å få tenkene på andre ting når en henger her, men jeg liker det jeg hehehe :o)

Kvalme og oppkast er ett kjempebra symptom :o) Håååper!!!

Jeg tok en test i dag, den ver selvfølgelig neg. Er jo for tidlig!! Å det var jeg klar over hehehe :) Prøver igjen i morgen ja :)

Skrevet

Petrine: Jeg bare begynte å tenke at dag 1 er jo første dag mens, ikke sant? Jeg måler temp med Ladycomp og den sier dag på første dag, og siden 1 aug var min dag 1, tror du ikke da at dag 28 er 28 aug?? Selvom 4 uker er dagen etterpå, altså på søndag?? At det skal være så vanskelig, men jeg er litt forvirret!

Skrevet

Ååå sånn ja.. Jo vil jo tro det... Sånn er det med babycompen også. Jeg bruker den. Men har du statistikk på LC din? Det er det ihvertfall på BC og derfor vet jeg hvor lang tid det går fra el til ikm :) Nå spørs det jo hvor lenge du har brukt den da. Må jo ha noe å lage statistikk på hehehe :)

Skrevet

Jeg brukte den i 2 år hver dag før jeg fikk første mann, men etter dette har det ikke vært så flittig.. bare en måned til sammen kanskje! jeg spretter jo ut av sengen for å hente sønnen vår før jeg kommer på at jeg skulle tatt den målingen, og da er det for sent! Statistikk?? Må je4g sjekke om jeg har!!! EL er iallefall på dag 13 iflg den, var det denne måneden og har alltid vøært det. Målte bare en uke før EL nå da, men den husker jo mine to trofaste år og har hatt regelmessig mens etter nr 1... Burde målt oftere nå i disse tider!!!

Skrevet

Etter at billigstrimlane kom i posten sist veke, har det blitt ein test dagleg:P Bestilte 10stk, så skulle halde til over IKM (og så har eg ein cb digital som skal sparast så lenge som råd).

Testane er så langt negative, men har ikkje ikm før 25, så fortsatt litt tidleg. Hugsar ikkje kva tid eg fikk positiv test sist, men trur det var 2-3veker etter EL.

Håpar verkeleg at magefølelsen stemmer, for har følt meg så rar i det siste. Siste nye symptom er mensmurring (noko eg kun han etter TR er på plass, og då i VESENTLEG større grad).

Den rare smaken eg har hatt i munnen sidan tysdag er ikkje så ille lenger, men har den fortsatt. Kryssar alt av fingrar og tær!! *håpar!*

Skrevet

Skal en visit på apoteket i morgen, kjøpe en test eller 2 :D hehe*

* Skremmende *

Skrevet

Har billigtester jeg også, så her blir det test hver dag til evt TR dukker opp, men håper da ikke at hun kommer...

Åå det er så spennende nå fremover. Vanskelig å få tiden til å gå innimellom:/ Godt det er en travel uke som venter :o) Jobb og skole får tankene over på andre ting. Da pleier tiden å fly =))

Ja det er skrekkblandet fryd dette des87!!

Skrevet

Lønner seg å måle regelmessig ja og spesielt rundt el... Ha målt hver dag med unntak av ytterst få dager. Er over en mnd siden jeg hoppet over en dag :o)

Skrevet

..... hovne pupper!

Skrevet

Tok en Clear Blue test kl. 05.15 i dag tidlig (en smule spent, ja), og den var jammen positiv :-D Ganske klar positiv også, enda jeg ikke har IKM før på torsdag.

Så da håper jeg alt går bra, og at nr. tre melder sin ankomst i mai (min foreløpige terminberegning er 7. mai) :)))

Skrevet

ååh, gratulerer sååå mye MilliMilli :D

Skrevet

slenger meg paa her jeg ogsaa. Vet ikke helt naar jeg har ikm, da jeg mistet i en sa 30 juli. saa hvis jeg skal regne fra dagen det startet, hadde jeg ikm denne helgen, men fra den var endelig, blir det naa til helgen. Skal pr;ve aa holde ut til helgen med testingen.

alt hcg har vaert ute av kroppen i ett pr uker alt, og jeg bl;dde bare i 5 dager, saa vi hoppet fort opp paa hesten igjen.

Ellers, saa har jeg to gutter paa 1,5 og 3 aar fra f;r. og maaaasssssse graviditets tegn selvf;lgelig.... hehehheh.

Gratulerer saa mye MilliMilli med spiren.

Haaper det blir maaaaannnnnge positive tester denne uken paa dere alle, og lykke til

Skrevet

Gratulerer MiliMili! Jeg blir så glad på andres vegne når positive tester dukker opp, syns det er så koselig :)

Er en spennende uke dette... Har ikm på lørdag (sånn ca.) og har tenkt å være flink å vente helt til fredag morgen med å teste! Spørs om jeg klarer det, men går virkelig inn for å ikke være like hysterisk denne gang som da vi var prøvere sist gang (har en gutt på 1 1/2 år :). Spørs om jeg klarer det - hehe!

Har forresten litt hovne pupper og har vært veldig oppblåst siden EL.

Skrevet

Hei Kiki27, da er vi to! Har også IKM på lørdag (eller søndag..tror lørdag..)

Må si jeg håper veldig denne mnd, selvom vi akkurat har begynt å prøve... Prøvde ikke sååå hardt heller, he he, men har litt hovne pupper...

Veldig spennende! Skalø til legen fredag morgen a andre grunner og tenkte å be om blodprøve om ikke TR har kommet... Men tester nok selv på morgenen også :-)

Hvor gammel er du??

Skrevet

gratulerer MilliMilli !!

og gratulerer til meg i all beskjedenhet, hehe

testet i dag, og det ble toooo flotte streker!!!

forventet termin: 4/5-2011

krysser fingrene for resten av hurven, og åper vi sees på "mai 2011"

*klem*

Skrevet

Gratulerer så mye, MilliMilli!!! Bra at det er noe som begynner bra denne uka. Og moro at du fikk positiv test så lenge før IKM. Hm, mon tro hvor mange dpo det er første mulighet for å få positiv test? Er 6 dpo i dag, IKM på fredag. Med så kort lutealfase så er det nok strengt tatt ingen vits i å teste før fredag, men kjenner jeg meg selv rett så blir det nok en test eller to før det likevel, gitt.

Lykke til alle sammen! : )

Skrevet

emporium: gratulerer!!

ååå,kjenner eg blir skikkelig sjalu her;) Eg og viiiil....kryssar fingrane for to strek i morgon tidleg;) (IKM 25.)

Skrevet

Gratulerer!!! Åå blir litt misunnelig nå ja. Og kjempeglad på dine vegne!! Håper mange flere følger =))

Skrevet

Gratulerer så masse til deg også!! Ååå vil også ha 2 streker! Hehehe. Håpe det kommer opp en av dagene i uka. =))

Skrevet

Gratulerer så mye til dere heldige:) Skulle gitt så mye for at jeg kunne sagt jeg var gravid jeg også.

Er litt usikker på nå jeg har IKM, har fått opp forskjellig på to ulike kalkulatorer. Hadde første mensdag sist 26.juli... ganske sikker på at jeg hadde EL 9.aug.... dersom jeg har IKM i dag, er det vel ingen vits i å ta en test på kvelden? Testet i går, negativt...

Skrevet

Ja da var vi kommet til tirsdag i uke 34! det nærmer seg for alle. Det er ganske merkelig hvordan de testene roper på meg fra badet. Hadde absolutt ikke tenkt å teste før tidligst onsdag men i går blei det en test gitt... Veit jo at den blir negativ men likevl står jeg der dødspent å venter....haha må le av meg selv. Var jo klinkende klart negativ. Har jo ikke ikm før lør/søn....

ellers har jeg masse murringer. Men begynner å tro det er pms. Blir liksom litt negativ jo mer det nærmer seg. Sikkert en slags forsvarsmekanisme for å ikke bli så skuffet.

Spennende er det uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...