Gå til innhold

IKM uke 34, snart TR eller TEST!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Da nærmer uken seg, og vi får se hvem av oss som hopper over til 1 trimester og hvem som blir værende her inne!

Noen som har testet allerede??

Jeg har ikke IKM før neste søndag, så blir nok den siste til å finne ut, men skal følge spent med på alle dere andre så lenge!! :-)

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det blir spennende dette!! Jeg her ikm på trosdag så det blir nok litt testing over helgen... Kanskje allerede i morgen hehehe. Har tidligere testet positivt 4 dager før ikm, ikke sikkert det blir sånn nå da, men håper! Har nok tester så det er bare å tisse i vei hahaha :o)

Masse lykke til til alle!! Håper alle følger med videre!

Skrevet

Jeg testet i dag tidlig, så veeeeldig tidlig dette her. Testet med min siste billigstrimmel, og jeg kan se en svak strek der. MEN, jeg har ikke IKM før torsdag, så dette kan bare være en av de berømte skyggestrekene som alle snakker om. Det blir jo spennende å se i allefall :)

Skal ta en CB på mandagsmorgen, så får vi se hvordan den slår ut. Men, er redd jeg blir skuffet.

Skrevet

Shit så spennende!

Ja..men hvordan er det egentlig med disse skyggestrekene? Er det feil i testen eller noe annet? Trodde ikke den viste noe som helst dersom den ikke var positiv?

Skrevet

Oioioi så spennende!!!! Har ikm samme dag vi da :o) Nå MÅ jeg teste i morgen hehehe.

Vet ikke hva det er som gjør at det kommer skyggestreker, men ved positiv test skal det være farge på de. Krysser alt for at du får positiv!!

Skrevet

Jeg vet eller ikke hva disse skyggestrekene egentlig er for noe, men regner med at dette kanskje er en, hehe. Har liksom ikke helt trua på at det er noe.

Jeg KLØR i fingra etter å teste på nytt, men SKAL vente til mandag :)

Du får svi av en test i mårra, Petrine :)

Skrevet

Hehehe ja det kommer jeg nok til å gjøre!!

Vente helt til mandag?? DA er du flink hehehe.

MÅ ha troen! xxxxx for at det er en liten spire hos deg =) Ser du er på 4.pp som meg :o) Nok å vente det syntes jeg.

Skrevet

Ja, jeg bare MÅ vente til mandag nå, hehe. Skulle egentlig vente til mandag med denne billigtesten, men... Det gikk jo som det måtte gå :-D

Ja, jeg syns 4 pp er lang nok ventetid :) Begynner å bli liiiiitt utålmodig liksom.

Har du barn fra før? Jeg har en gutt på 6,5 år og jente på 3,5 fra før :)

Skrevet

Utålmodig til tusen jeg hehehe :) Men det er jo ikke noe anne å gjøre enn å vente..

Jupp har tre barn på 15, 11 og 4 år :) De bare kom de hehehe :) Ikke noe prøving med de. Var bare sånn at skjer det så skjer det. Ikke med minste da. Han var overhode ikke tenkt i det hele tatt. Men du for en gullklump vi fikk =))))

Skrevet

Klaffet på første og tredje forsøk med de to jeg har, så nå må det snart skje noe :) Men, jeg har ærlig talt ingen god følelse denne mnd. Har ikke så stor tro på at testen blir positiv på mandag. Streken jeg fikk i dag var jo veldig svak, og høres veldig ut som de skyggestrekene det snakkes om.

Skrevet

Kjekt når det klaffer fort da. Ja de skyggestrekene kan tolkes i det vide og brede, men vi ser vel ofte det vi vil se...

Denne gang har jeg følelsen av at det gikk. Føler det sterkt på meg så kommer til å bli superskuffet om ikke. Må bare væer gravid nå, forstår ikke noe om ikke... Og så hadde det passet supert i forhold til studier og alt annet. Krysser alt for at alle får godt betalt for mnd invisteringer :o)

Skrevet

Du får gi beskjed her inne etter du har tatt testen i mårra da :)

Skrevet

Hopper på her jeg, skulle vel egentlig registrert meg med både syptomer og IKM dato på andre tråder, men tar det her siden den virket "nyest".

Jeg er ei jente på 27 år og er mor til en gutt på 1 år og 7 måneder. Vi begynte å prøve denne måneden og siste mens var 24. juli. Litt usikker egentlig på når jeg kan forvente neste pga. ustabile sykluser. (vi brukte kondom en stund for å kunne overvåke og telle etter p-pille perioder). Har vært oppe i 40 dager, var også det vi hadde sist vi ble gravid. Men nå tror jeg at jeg merket når jeg hadde EL, og hvis det stemmer så har jeg IKM uke 34 og hører til her. Puh, en lang forklaring, håper alle forsto ;)

Av "symptomer" kan jeg nevne mest en øm mage og stikkninger både i bryst og mage. Utflod går litt opp og ned, men noe gult og klumpete. Mest av alt kjenner jeg bare en følelse :) Aner ikke når det er hensiktmessig at jeg tester, men kjenner at jeg klarer ikke vente mye lenger. Dessuten har vi besøk, og da synes jeg det er vanskelig å teste og sånn da, men ho er borte i natt og imorgen, så da tror jeg det må bli testing imorgen tidlig.

Som sagt er dette veldig spennende, når alt jeg har å gå etter er en følelse ;) Har vært inne her og lest en stund, men dette er mitt første innlegg. Spennende å lese om dere andre, hva dere kjenner og tror :)

Kos dere med helgen!

Skrevet

Skal nok skrive her i morgen tidlig ja :o) Selv om jeg tror testen blir neg fordi det er for tidlig..

Velkommen Thea-mamma for første gang =) Koselig med flere =)

Skrevet

Det gjør nok jeg å ;)

Skrevet

IKM samme dag som deg, så da får vi se :) Håper den ikke dukker opp denne gangen!

Skrevet

Åh.... No var det littegranne blod på papiret... Nå begynner jeg å tenke at øm mage = PMS.... Men på den lyse siden, da er iallfall ikke syklusen min på 40 dager lengre,,,

Det her er bare for spennende. Det er ikke over for dustemensen kjem på ordentlig sier nå jeg. Er den ikke i full gang imorgen tidlig, blir det testing!

Skrevet

Neimen hei jenter. Her fant jeg endelig siden for meg:) Mener jeg hadde el tors/fre/lør uke 32 og har siden sittet pal på nettet for å finne symptomer osv. Og her finner jeg en tråd med alt:) Forventet Ikm er vel rundt lørdagen i uke 34. Er sååå spent. Gøy å følge med på andre i samme situasjon og:)

Skrevet

Har forresten ventet og ventet på denne berømte festeblødningen men den kommer ikke. Likevel har jeg hatt murringer av og på et par dager nå og litt merkelig utflod, feit hud(uten at jeg veit om det er symtom) og små uggen.

Har dere hatt festeblødning? når kom den?

Skrevet

har 2 fra før, og ikke hatt festeblødning med noen av dem (ikke som jeg har lagt merke til i allefall)

her skal det ikke testes før tirsdag, eller kanskje mandag - har ingen tester tilgjengelige, og må derfor kjøpe i lunsjen i morgen, hehehe

så kommer det an på hvor utålmodig jeg er - sist tok jeg test på jobben....hehehe, litt utålmodig ja

vanskelig å konsentrere seg resten av dagen på jobb med en positiv test i veska, hehehe

lykke til alle sammen!!

Skrevet

Håper, håper, håper det var den som kom nå... Men det vet man jo ikke før man har en positiv test i handa ;) Kan ikke huske jeg hadde det i det hele tatt med førstemann...

Skrevet

Men er det mange av dere sim har opplevd festeblødning? Leser mye om det på forumene, men i det man finner av artikler osv. virker det som om at det ikke er noe som skjer med veldig mange, at det ikke er noe man skal se etter.. Så da lurte jeg :)

Skrevet

Har aldrig opplevd festeblødning. Jeg har 3 barn og en MA. Tror ikke det er så veldig vanlig..

Skrevet

ca hver tredje gravid opplever synlig festeblødning. Hadde det sist jeg var gravid

Skrevet

hmm, ok. Da er det bare å gå å legge seg og se hva som skjer i løpet av natta. Heller mer og mer mot at mensen er i anmarsj tror jeg....

Og jeg som var så sikker på at vi hadde fått det til...

Ja, ja. Bedre lykke neste gang tror jeg vi sier :)

God natt alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...