Gjest Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Jeg har tatt tester i løpet av en uke, fått svak positivt og negative.. Testene ble litt skitne da jeg lå de i en pose som dett tydligvis hadde vært sølt sminke oppi.. Men prøver her.. Lyst å lese dem for meg? Får kun svake streker osv http://tinypic.com/r/24ew2uf/4
Lullunutu Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Ser en strek på den nest øverste da :-) Nårtid har du ikm? Hva med å kjøpe en cbdigital, også vente til du er noen dager over ikm?
Gjest Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 er over iKM, negativ med digital.. Så liiitt forvirret hehe..
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Ser bare en skyggestrek på den som er nest øverst.. Vil ikke kalle de positiv da :/ Men om ikke TR dukker opp må du bare teste videre. Håper du får en skikkelig positiv til slutt!
Gjest Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Begynner å bli litt dyrt dette her... Hehe..
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 Ja det koster litt, men som jeg sa til sambo: Om vi ikke har råd til billigtester har vi heller ikke råd til barn hehehe. Men helt klart, om du ikke vil bruke så mye penger på tester er det bare å vente...
Gjest Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 Jo, har brukt CB digital som kom opp negativ... flere quick response, så har blitt sykt mye penger... Tror jeg tar blodprøve hos legen heller..
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 Ja de testene er dyre. Ville ikke heller tenke på å kjøpe billigtester?? Jeg betalte 80 kr for 15 tester nå sist. Ikke gale det. Om evt når en av billigtestene viser tegn på positivt kommer jeg nok til å kjøpe en cb digital, bare for å få det bekreftet liksom.
Gjest Skrevet 21. august 2010 #9 Skrevet 21. august 2010 Å herregud, jeg har kjøpt quick response for 178 for 2 stk..
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. august 2010 #10 Skrevet 21. august 2010 Kjøpte her jeg: http://www.lavpris-tester.com/Tilbud/Tilbud-27-0.aspx Nei å nei ( Det er svindyrt på apoteket...
Hopsi Skrevet 21. august 2010 #11 Skrevet 21. august 2010 På bruksanvisningen til billigtester står det jo at testene skal kastes etter 5 minutter pga negativt resultat kan bli positivt feilaktig. Så lenge CB er negativ så ville jeg stolt på den. Har selv opplevd at billigtester har blitt falskt positive etter å ha ligget en stund. Ingen vits i å ta vare på gamle tester, det gjør deg bare forvirret. Lykke til:-)
Gjest Skrevet 21. august 2010 #12 Skrevet 21. august 2010 Ja jeg vet det. disse testene som viser svakt positivt har kommt opp i løpet av testtiden som står i følge bruksanvisningen, så de negative kastet jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå