Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt tester i løpet av en uke, fått svak positivt og negative.. Testene ble litt skitne da jeg lå de i en pose som dett tydligvis hadde vært sølt sminke oppi..

Men prøver her.. Lyst å lese dem for meg? Får kun svake streker osv

http://tinypic.com/r/24ew2uf/4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser en strek på den nest øverste da :-) Nårtid har du ikm? Hva med å kjøpe en cbdigital, også vente til du er noen dager over ikm?

Skrevet

er over iKM, negativ med digital.. Så liiitt forvirret :) hehe..

Skrevet

Ser bare en skyggestrek på den som er nest øverst.. Vil ikke kalle de positiv da :/

Men om ikke TR dukker opp må du bare teste videre. Håper du får en skikkelig positiv til slutt!

Skrevet

Ja det koster litt, men som jeg sa til sambo: Om vi ikke har råd til billigtester har vi heller ikke råd til barn hehehe.

Men helt klart, om du ikke vil bruke så mye penger på tester er det bare å vente...

Skrevet

Jo, har brukt CB digital som kom opp negativ... flere quick response, så har blitt sykt mye penger... Tror jeg tar blodprøve hos legen heller..

Skrevet

Ja de testene er dyre. Ville ikke heller tenke på å kjøpe billigtester?? Jeg betalte 80 kr for 15 tester nå sist. Ikke gale det. Om evt når en av billigtestene viser tegn på positivt kommer jeg nok til å kjøpe en cb digital, bare for å få det bekreftet liksom.

Skrevet

Å herregud, jeg har kjøpt quick response for 178 for 2 stk.. :(

Skrevet

På bruksanvisningen til billigtester står det jo at testene skal kastes etter 5 minutter pga negativt resultat kan bli positivt feilaktig. Så lenge CB er negativ så ville jeg stolt på den. Har selv opplevd at billigtester har blitt falskt positive etter å ha ligget en stund. Ingen vits i å ta vare på gamle tester, det gjør deg bare forvirret. Lykke til:-)

Skrevet

Ja jeg vet det. disse testene som viser svakt positivt har kommt opp i løpet av testtiden som står i følge bruksanvisningen, så de negative kastet jeg...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...