HELomvending Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 huuff, og huff.. Ut av meg selv opplevelse på butikken i dag. Kom hjem og så hva jeg faktisk hadde puttet i korgen... Nesten en KILO smågodt. 2 berlinerboller med vanilje, den ene hadde jeg smakt litt på på turen hjem fra byen... Kanelbolleblanding 1 liter brownies is Sjokoladepudding og vaniljesaus. Det var jaggu bra jeg fikk med den kiloen med smågodt altså.. "Skal si det er lørdag i dag!!!!? " sa samboer når han tittet ned i posen når jeg kom hjem. Tittet nedi selv, og klarte ikke si annet en, " Oiii.... " Husker så vidt at jeg har kjøpt NOE av det. Kroppen har handlet på egenhånd i dag gitt. Og når jeg først har det i hus, så skal det bli vanskelig å holde fingra av fatet. Fy flate, skammer meg faktisk. Noen andre som har blitt manipulert av kropp og visakort? (=
Gjest Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Haha nå måtte jeg le litt:p Har nok skjedd meg og noen ganger;) Brus, is, chips, sjokolade ja you name it! I går stod jeg 20 min i godteavdelingen for jeg klarte ikke bestemme meg.. hadde egentlig ikke lyst på noe, men jeg MÅTTE ha med meg noe hjem.. hehe:P
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Hahaha =) Herlig! Ja har skjedd med meg også. Litt fra kjekshyllene, litt fra bollehyllene, litt fra sjokoladehyllene, litt fra smågodt, litt is osv... Plukket sånn etterhvert som jeg gikk fordi. Ble småflau da jeg så hva jeg hadde kjøpt etterhvert som jeg la oppå disken og skulle betale.. Tok noen dager å spise det opp for å si det sånn. Sukkerkick på store og små!!
HELomvending Skrevet 21. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2010 Er det rart jeg har en stor bebi i magen.. (= Kan takke meg selv for den revninga jeg har trolig har i vente. (= Har kastet meg hardt over godteriposen her. Pytt, pytt. La oss nyte lørdagskvelden! (=
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Har en liten "rett over gjennomsnittet" her så, takk for det til meg selv Virker som hun stjeler alle kaloriene for det er ikke mange jeg får nemlig. Nei, lat oss kosa oss
Pumba78 Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 Takk, føler meg nå mye bedre her jeg sitter med den gigantiske Nidar-sjokoladeposen min... Om man i uke 31 ligger an til å få en baby på 3,6kg, blir det sånn selv om man gafler godteri de siste 10 ukene? Eller kan hun bli stooor? Rart at ikke engang ekstrem frykt for revning inspirerer meg til å slutte med sjokolade og is...
HELomvending Skrevet 21. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2010 Pumba; Jeg veeeet... Det er en liiiiten engel inni meg, som sier ;" Nei, dette er nok ikke bra verken for deg eller klumpe-dumpen i magen" Men den stemmer forsvinner likefort som den kom, og erstattes med den typiske "Pøshj, det er baaare i kveld, bare i kveld asså..." Hver kveld.. Vi var på vekst estimering np for 4 dager siden, og da var klumpen 3800 allerede(!), og han skal være inni der i 3 uker til.. Så jeg vet ikke jeg. Har vært forferdelig gla i sjokolade siste ..tja.. 5 mnd . (= , så jeg kan nok skylde meg selv litt. Revne får jeg da gjøre med stil. (= Huff. hehe.
Oppnedx2 Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 Jeg må bare først å fremst si at jeg elsker 3 trimester siden, det er noe å le av hver dag her inne ! Hehe. Hiver meg på denne, spiser smågodt , sjokolade,is , kjeks osv selv om samvittigheten sier stopp, og ikke har jeg spesielt lyst på det heller (?!) .Beste av alt er vel "smug" spisingen som dukker opp når sambo har natt turnus hver 2. uke! Burde vel ta litt av hinte når jeg har en jente som "ligger i den øvre delen av snittet". Men hey, skal vi først revne alikevel, gjør det ikke noe om det blir litt til ! *Koser meg videre med smågodte* yum yum (tror forresten sukkeret har nådd hjernen min nå, klarte å poste dette svaret på en helt annen link. hehe.)
HELomvending Skrevet 22. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 22. august 2010 Morsomt å se at vi sukkermonstre faktisk venter store barn.. UUUps.. (=
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 22. august 2010 #10 Skrevet 22. august 2010 Huff huff... Jeg tar ofte meg selv i å stappe ting i handlekurven som jeg hverken trenger eller har lyst på, bare sånn i tilfelle jeg skulle få lyst på det. Brownies kakemiks, sjokolade, potetgull, surt og salt godis... Å jammen blir det spist opp også! Har fått en lei vane med at jeg alltid har en åpen potetgullpose i skapet, da er det nemlig mye lettere å småspise litt pottis, enn om alle er uåpna! Kjekt å få i seg potetgull når man er småfysen i halv to tida på natta....
Pumba78 Skrevet 22. august 2010 #11 Skrevet 22. august 2010 Dette er strålende. Trodde en stund at jeg var den eneste som ikke levde på fisk og grønnsaker... Mannen min prøver å være litt streng med meg så da gafler jeg desto mer når han ikke er hjemme. Strawberry cheesecake is, smågodt, brownies, smash.... Det lureste er når jeg på jobb lager ekstremt sterk kakao, det er jo bare varm drikke, i steden for te liksom... Please baby, ikke bli svææær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå