~ Kali ~ Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Ventet EL igår, men merket ingenting. Ingen små smerter eller rare følelser i magen.. Heller ikke noe slim som jeg har lest er vanlig rundt EL. Vil det da si at jeg hadde EL den 17 da jeg hadde smerter?
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Aner virkelig ikke. Man MÅ ikke ha symptomer når en har el, ikke alle har det... Det beste er jo å ha litt sengekos annenhver dag så er du sikker på å treffe uansett når el er...
~ Kali ~ Skrevet 21. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2010 Prøver jo på det, men igår var jentungen litt syk, hostet til hun spydde, så da gikk jo den sjansen vekk. Og idag er mannen på 12timers skift så blir neppe noe idag. Men er samtidig temmelig sikker på at det var el jeg hadde den 17, uten at jeg skal håpe for mye
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Ikke lett dette nei :/ Får håpe det var el den 17. Håper det klaffer for dere!
~ Kali ~ Skrevet 21. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2010 Nei, er ikke så lett å bli klok på alt dette :/ men jeg har funnet ut at jeg bare skal ta alt som det kommer, for blir helt tussete i hodet av å tenke på EL og IKM Håper det klaffer for dere også snart
Petrine +spire=❤ Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 Ja det er nok det beste =) Slappe av, selv om det ikke er lett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå