kathin<3overtid<3 Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 17/08 kom vår lille prins til verden. han var 5000g og 55 cm. En kjempe stor og fin gutt:)
HELomvending Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Og kjære!!! en KJEMPE stor og fin gutt ja!!! (= Hvordan står det til med DEG lurer jeg på da? Når du har tid, så får du gi oss en liten fødselshistorie! (0= Inntil da, GRATULERER så kjempe kjempe masse!!!! Kos deg så inderlig masse med gutten din!! (=
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Gratulerer så masse med prinsen:=) Ja det var en stor og lang gutt som ble født:=) Kos dere masse:=)
kathin<3overtid<3 Skrevet 21. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2010 Tusen takk::) alt står kjempebra til:) . Fødselen var utrolig vond i forhold til førstemann:( men ingen rifter eller sting, noe legene synes var helt utrolig når han var så stor.:) men jeg er jo utrolig glad for det:) masse lykke til videre dere andre:) skal prøve og få til en fødselshistorie snart:)
Voyeur Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Gratulerer så masse! Blir beroliget av å høre at du slapp å sy, selv om han var så stor, siden jeg mistenker en liten kjempe inni mager her! Kos dere masse videre!
MissVaiper Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 Gratulerer så masse med konfirmanten din! Håper det går bra med dere og koser dere masse!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 åå gratulerer!! det var en god plugg ja....flink du! kos dere masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå