Gå til innhold

fryse morsmelk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et lite spørsmål! Kan jeg fryse morsmelk i brusflasker?

Tenker da ikke å fylle de helt opp, men gjerne ha ca 200 i hver!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde nok ikke gjort det.. Jeg koker de koppene jeg har fryst melk i. (Sånne avent via frysbegere)

Du må få vasket flaskene veldig godt i så fall. Jeg fikk et tips om å bruke glassene fra matglassa.. De er vistnok veldig gode til det, men har ikke prøvd ennå

Skrevet

Tror ikke jeg hadde greid å vaske de flaskene godt nok. Avent koppene er jo kjempegreie å koke.

Skrevet

Da skal jeg heller skaffe meg noe annet!!

Har greid å pådra meg tette melkeganger, så pumper og ammer til 1000 men hadde ikke noe i hus å fryse i, bortsett fra en liten flaske!

Takk for svar jenter =)

Skrevet

har du isterningposer, så fungerer det visstnok utmerket. Da kan du bare ta opp det du trenger av melk også!

Skrevet

Et lite spørsmål til isterningsposene; etterfyller dere da posene med melk etterhvert som dere pumper? Jeg pumper en melkemengde som bare tilsvarer et par terninger om dagen. Kan jeg etterfylle etterhvert? Lite praktisk å ta en ny pose hver dag....

Skrevet

Jeg vil tro de posene er ganske upraktiske å åpne igjen dersom du har knyttet dem??

Ellers så kan du iallefall etterfylle på flasker/bokser dersom du fyller en mindre mengde enn den som allerede er fryst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...