Gå til innhold

Hvor mange og hvor ofte har dere kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 34+4 og har hatt en del kynnere i hele svangerskapet og vært til ekstra kontroller på grunn av dette.. I sist uke begynte det å bli oftere igjen, (har vært veldig rolig i en periode) men jordmor kunne forsikre meg om at dette kun var livmoren som var inne i siste forberedende fase..

Jeg hadde likevel tenkt å sette meg ned å telle lengde og intervaller litt pr. dag slik at jeg ser om det blir veldig mye. Jeg har ikke vondt, det er bare magen som blir hard. Men jeg vet at hodet har festet seg, så blir jo litt nervøs likevel..

Hva med dere? Mye kynnere nå på tampen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har masse kynnere, spesielt på kvelden. De dagene jeg gjør noe, er magen hard nesten hele tiden. Har også mye mensmurringer, men har hatt dette med alle, så er ikke mye bekymret.

Har også halvregelmessige kynnere på kvelden, men så lenge de ikke er vonde, og de gir seg etter en stund, henger jeg meg ikke så mye opp i det;)

Skrevet

Hadde 100-200 i døgnet tidligere (uke 28-38 ca). Når jeg gikk ut i permisjon så plutselig sluttet de nesten helt opp og jeg har veldig lite fortsatt nå en uke over termin. Regner med at det har noe med å gjøre at jeg ikke lenger er helt utslitt. Men det er littt frustrende at de har stoppet opp, det er nå de burde plage meg :) .

Skrevet

Godt å høre:) Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Jeg er i uke 32, men er gravid med nummer 4, ha bare fått mer og mer for hver gang.. Som teknomor opplever jeg at de er verst når jeg har masse å gjøre og jeg stresser. Mentalt stress slår like mye ut som fysisk stress.

Skrevet

Ja, den er jeg veldig med på! Jeg får veldig lett kynnere bare jeg bøyer meg ned for å plukke opp noe eller skal gjøre husarbeid.. Eller rett og slett har gått litt for lenge i butikker..

Men psykisk stress har stor effekt. Merker det når jeg har vært stresset på å ikke få fullført ting i jobben osv.

Men nå har jeg permisjon og har det avslappet og fint, og gjør lite om dagene.. Så det var derfor jeg ikke helt fant noen logisk sans i alle disse kynnerene når det kom til hva jeg selv gjorde..

Skrevet

tredje svangerskap og aldri hatt en kynner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...