Oppnedx2 Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 å sett prinsessa mi ! Og jaggu var hun vakker Først klarte jeg ikke helt å føle noe i grunn når jeg lå å så på henne på selve timen , og en stund etterpå. Missforstå meg riktig, jeg klarte ikke helt få det opp for meg at denne saken lå inni meg I det øyeblikket jeg først så henne var det som at jeg bare lå å se på hvem som helst sin baby , slemt som det høres ut. Men når jeg kom hjem, satt jeg rett å slett bare å så på bildene og filmene om igjen og om igjen, i flere timer! Klarte ikke slutte å se. Nå får jeg en skikkelig varm og good følelse over at denne lille nydelige skapningen faktisk er datteren min, og har bildene av henne i tankene hver gang jeg kjenner noe liv fra magen ! (og er mer utoldmodig enn noen gang til å få henne til verden;) ) Hun bare lå å smilte å koste med navlestrengen og lekte med henda sine <3 Det var gull verdt for de som er i tvil !
lykkelig med2 gutter Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 så utrolig koslig Ja det er ikke lett å skjønne helt hva det er som skjer inne i magen.. Kan det virkelig være et barn liksom? Jeg er også utrolig fornøyd med å ha hatt 3d, det var vel verdt pengene, selv om vi hadde litt vansker med å få gode bilder pga foranliggende morkake. lykke til i nov. da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå