Gjest Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Fem uker påvei og helt for j%$#$# emosjonell!! BERG OG DALBANE sier jeg bare. Flere som har det slik?? Kan dere fortelle litt om noen situasjoner dere har gjennomgått med samboer eller annet? Så føler jeg meg ikke mutters aleina i denne hormonelle verdenen!! Idag grinte jeg fordi jeg ikke trodde at sambo elsker meg nok!!!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Begynte å grine etter Justin Bieber sang :-P
Gjest Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Ja grinte av en sang i morges jeg også. Huff...er såå emosjonell, det er litt fint også på en måte. Men noen ganger unødvendig..ikke rasjonellt liksom. Haha
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Ja du sier noe der. Jeg knakk sammen på Ica i går da jeg fikk vite kameraten min hadde drevet å baksnakket meg, noe så dårlig gjort!!! Sto å sippa på Ica, hehe^^ Hadde blitt mer forbanna til vanlig men med hormoner så sipper jeg mer, hehe..
Gjest Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Sånn sett er det deilig å slippe å bli så forbanna, ikke sant? Deilig å sippe syns jeg..
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 Ja bedre å grine enn å bli forbanna, bare ikke alltid det passer seg, hehe :-P
Gjest Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 Jepp, men jeg syns det går fort i svingene av og til med sippinga!!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 Jepp! Ikke noe man kan styre.. Man bare MÅ grine,hehe:-P
kristi-gutt08 & jente11 Skrevet 21. august 2010 #9 Skrevet 21. august 2010 Signere på detta ja :-) Min sønn på 2,5 år hadde tilvenning i barnehagen denna vekå,eg blei sittande å grina for alt han sa og gjorde,så stolt av vetle gutten min (følte som da va 1.skole dag hahaha) Så komme barnehage tanten å spør om da er nåke gale....neida ingenting gale,bare stolte :-) Bare sambo seie hei på feil måte så sippe eg,ska ingenting til. E vel egentli 6+3 i dag trur eg.
Opsideisi-j5år+litefrø<3 Skrevet 21. august 2010 #10 Skrevet 21. august 2010 jeg begynte å sippe til d siste innlegget her jeg.. heheh sipper når jeg leser bursdagshilsner i avisa.. huff hehe...
Gjest Skrevet 21. august 2010 #11 Skrevet 21. august 2010 Den der med sambo sier hei på feil måte ser jeg...:S flaut men sant her også..STAKKARS sambo....Jeg sier han må lese litt om graviditet, fordi ingenting av det jeg tipser han om får han "inn"...haha, de må tåle mye av emosjonelle gravide altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå