Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere? Tikking nederst i magen 2-3 ganger innimellom, spesielt etter måltider... Tror du at......?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

merkelige greier...kanskje du har tvillinger i magen da? Da kjenner man liv noen uker tidligere.

Skrevet

2.gangs gravid. Tvillinger...........hm........utfordrende :)

Skrevet

Hei, har det akkurat det samme, og dete r ikke luft smerter for det veit jeg hva er, dette er 3 gang jeg er gravid, jeg skjenner det spes etter mat hvis jeg legger meg ned og litt på kvelden, det samme gjorde jeg sist oxo. veldig merkelig, men nå er jeg i uke 11 og var på ul i uke 8 her er dte ikek tvillinger, men babyen ligger veldig uten på. så kan stemme, di sier at man merker ting forterre da man har gått gravid flere ganger :)

Skrevet

fosterer begynner å bevege seg i uke 9. å de er ikke kontrolerte bevegelser, det er så vidt de flytter på deg. kan det være noen armer som små beveger seg kansje??

Skrevet

Åååå håper det er småspark dere kjenner:) Gleder meg til å være i deres sko :) Bare fire uker igjen i så fall. Er 2.gangs gravid! <3

Skrevet

sykt mye skrivefeil i mitt innlegg hihihihi hen er prøver jeg igjen hihhi. fosterer begynner å bevege seg i uke 9. å de har ikke konkrete bevegelser, det er så vidt de flytter på seg. kan det være noen tarmer som små, beveger seg kansje?? skulle det stå..

Skrevet

Er nok tarmer ja. Altfor tidlig å kjenne liv i uke 9 uansett hvor nærme fosteret ligger. Rundt uke 12 - 14 er mer normalt for flergangsfødende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...