Gå til innhold

Hurra vi har fått plass i barnehage fra 01.01.11!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ringte meg fra barnehagen i stad(faktisk!) og lurte på om jeg fortsatt ville ha plass hos dem fra 01.01.11! Gjett om jeg ble glad! Har tenkt mye på det i det siste, om hva vi skulle gjøre om han ikke fikk plass da, siden det er midt i året.. ihvertfall langt utenfor hovedopptaket!

Men i stad ringte styreren i barnehagen og lurte på om jeg ville at sønnen min skulle begynne hos dem!

HURRA er så letta!:)

Ps. Ikke kommenter dere som lurer på hvorfor i all verden jeg sender ungen min i barnehagen før han er 1 år gammel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper gulle mitt får plass fra 1.januar også.

kor du bor?

Skrevet

Bor i Nedre Eiker, utenfor Drammen. :) Fikk plass i privat barnehage i Drammen kommune:)

Det lønner seg å søke i privat barnehage også:) Har inntrykk at det er lettere å få plass der:)

Skrevet

Gratulerer! Så deilig å vite at han har fått plass! VI har også søkt fra 1.1.11 men regner egentlig ikke med å få noe svar før det nærmer seg.

Skrevet

nei det hadde ikke vi heller...! Ble overrasket da styreren ringte meg i dag på formiddagen!

Hadde i utgangspunktet søkt tre steder, Men så snakket jeg med ei venninne som har barn i denne barnehagen. hun var veldig fornøyd. denne barnehagen ligger i nabokommunen, men det er ikke lange biten! Så byttet jeg første valget mitt, og det er ikke mer enn 2 uker siden!

Så det gikk raskt!:)

Skrevet

Er det vanlig/går det an å få plass i nabokommunen? Det hadde vi trengt når den tid kommer. Bor i en kommune og jobber i en annen og hadde trengt plass der vi jobber, men jobbkommunen er ikke særlig villig til å åpne for barn fra andre kommuner.

Skrevet

ja det var ikke noe problem her iallefall. Spurte og han styreren i barnehagen sa så lenge jeg hadde søkt igjennom den kommunen barnehagen lå i, var det ikke noe problem:)

Vet ikke hvordan det er andre steder,men jeg ville ringt den barnehagen du vil søke i, også spør du direkte der.

Lykke til!:)

Skrevet

Ja det blir nok en tlf. eller helst personlig oppmøte med knoppen på armen for å spørre:) Han er en liten sjarmis, så hvem kan si nei vel???? ;)

Skrevet

hehe ja ikke sant:) Lykke til!

Skrevet

da er du UTROLIG heldig!!

gratulerer!kjenner jeg er misunnelig,trenger også plass fra januar av...

men good for you i alle tilfeller!

Skrevet

Heldiggris!!

Jeg fikk avslaget i posten her om dagen. jeg søkte kommunalt og her er det ingen private barnehager!!

Jaja, er arbeidsledig når jeg er ferdig med permisjonen da så det er ikke full krise, regner ikke med å få jobb med en gang!

Skrevet

Ja jeg vet.. Føler meg veldig heldig også! :D

Hadde aldri trodd han skulle komme inn på førstevalget:)

Skrevet

Så flott!

Leste i DT forrige dagen at det var endel ledige plasser i Drammens-området. Bor selv i Røyken, og her er det flust med plasser. Hadde søkt om plass fra desember, men fikk allerede i august. Det var en privat bhg, og vårt førstevalg.

Hvor gammel er han når han begynner? Frøkna mi begynte for snart to uker siden, og da var hun bare 10,5 mnd. Har gått strålende med alle de små som begynte der. De tilpasser seg så lett, og ikke noe grining på noen av dem. Eneste negative er at de er fryktelig slitne og sutrete på ettermiddagen... hehe... selv om hun har en veldig rolig tilvenning på bare noen timer om dagen:)

Skrevet

Mini er 9 mnd når han begynner. Han er født i april:)

Permisjonen min går ut i begynnelsen av desember:)

Bor i nedre eiker, her er det ikke ledige plasser så da søkte jeg gjennom kommunen i drammen og fikk plass:) På førstevalget:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...