Gå til innhold

Nærmer seg testing for flere ;-)

Anbefalte innlegg

Nå er vel tiden snart inne for mange testinger, og jeg vil ønske alle lykke til ;-)

Håper 2010-høsten blir en fruktbar tid for oss alle!!!

Siden jeg går på hcg-støtte, må jeg ta blodprøve den 30/8 og 1/9. Svaret får jeg ikke før jeg har tatt prøven den 1/9.

Jeg hadde uttak den 13/8 og innsett den 16/8, så det blir en stund å vente på resultatet. Har hatt ferie gjennom dette forsøket, og det har vært godt. Blir allikevel bra å begynne i jobb igjen, så går tiden fortere ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142224107-n%C3%A6rmer-seg-testing-for-flere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei håpefull!

Hvilken progesteronstøtte bruker du denne gangen?

Jeg har brukt crinone tidligere, men fikk denne gangen utrogest. Synes de er litt ekkel å få på plass, pluss at en må ligge rolig 5-10 minutter etter de er satt, ikke like enkelt når de skal tas tre ganger per dag.

Legen sa at utrogest holder tilbake mensen, så da er det vel en test som gir svaret da, har tidligere fått mensen på rd 14 og 15.

Masse lykke til med rugingen!!

Hei kjærevene ;-)

Jeg bruker Progestan-kapsler, og det er helt fantastisk sammenlignet med Crinone. Synes jeg ihvertfall. Mye mindre klin, og jeg sliter med noe ektopivev som blir rispet opp av Crinonestaven. Man skal ligge i ro etter å ha tatt disse kapslene også, og jeg tar de tre ganger om dagen, men det har gått fint for meg ;-)

All progesteronstøtte kan vel utsette mensen noe?

I tillegg tar jeg hcg-støtte denne gangen. Er derfor jeg ikke kan teste på vanlig måte, men ta blodprøve.

Lykke til til dere begge ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...