Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli gal. Tett i nesa og helt opp i panna, tung i hodet og øynene svir som pokkern.

Må vel snart gi seg denne sommeren.

Andre som sliter? Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Har slitt masse denne sommeren, men begynner faktisk å gi seg nå! Har både bjørke-, gress- og burotallergi, så sesongen har vært laaaang!

Vi tok faktisk en runde og slo ned all burot i 50 meters omkrets rundt huset vårt, og det tror jeg hjalp en del. Synes også det har hjulpet å "posjonere ut" allergitabletten (ta en halv morgen, og en halv kveld) istedenfor å ta en hel bare om morgenen. Vet ikke om dette kan bevises medisinsk, men jeg har ihvertfall følt det har hjulpet:)

Ellers så har jeg dratt til skogs på de verste dagene, langt unna burot og gress...

Passer du forresten på å vaske sengetøy ofte? Og IKKE henge dem ute til tørk? Blir fort mye pollen på sengetøy og klær av utetørking. Og tørker støv oftere i pollentida:)

Fikk også råd av legen min om ikke å være så mye ute de dagene det blåste mye og var finvær.

Lykke til med siste del av sesongen, snart er det heldigvis over:)

Skrevet

Jeg bor i Tromsø, og tror det har vært frislipp av et eller annet idag, for er helt pottetett idag. Har ellers vært forskånet i denne dårlige sommeren, men idag er det helt jæv... klør i øynene, ørene og nesen, og er superirritabel. Passer dårlig med mann på jobb og en småtrassete 2.5åring hjemme.

Skrevet

Huff, ja allergi er no herk. Har støv allergi og har også bynt å reagere på hunden min :( håper dette med hunden bare er pg av graviditeten og at det går over når jeg er ferdig. Klør i nesa og nyser så jeg holder på og krepere! vondt i hode å full pakke. Nej nå vil jeg ha vinter :) er bedre om vintern enn sommern så :)

Har dessværre ikke no tips og komme med for å slippe unna så :( lykke til videre, håpe at d er noen som vet om no som kan funke. Fik beskjed fra jordmor at så lenge det ikke ble alvorlig (at man ikke får puste osv) så får man bare ri stormen ut til man er ferdig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...