LadyLuck & Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 sitter her å lager budsjett for å se om vi klarer vår nye hverdag. Inne å sjekker kontoen og hente de nøyaktige beløpene. Men Får vanligvis 2600 i barnetrygd.. Den forige mnd har jeg fårr 1940kr den 30/7 og 660 den 02/8 og begge er merket barnetrygd...
noLadyjustME Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 hvis du vanligvis får ekstra småbarnstillegg, og mottar full OS- og vet at du fremdeles har rett på dette, kan det jo virke som de to utbetalingene som egentlig skal komme sammen -har blitt splittet bare
* 5 om dagen * Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 de 2 til sammen blir jo 2600, de har vel bare delt opp "vanlig " bt, også har de sendt deg tillegget etterpå, det er vel fra 2 forskjellige potter, fra staten.
LadyLuck & Skrevet 21. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2010 oki, men pleier vanligvis å komme i ett merket "Innbetaling barnetrygd nav ytrebygda" Får vel ringe de mandag og høre.. Men ser jeg ikke kan røyke så mye som jeg har gjort i sommer.. må nok ned i en 5 sigretter for dagen for å klare dette =P (litt spøk, hadde klart meg uansett, men gøy med litt ekstra, og på tide å nårme seg de 3 jeg var nede i i fevruar)
LadyLuck & Skrevet 21. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2010 tenkte å ta det neste uke når ungene er hos pappaen. 3års trass, PMS og røykeslutt tror jeg ikke er den beste matchen i uka som kommer =P
Mor Løvehjerte Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 Den beste økonomiske investeringa jeg har gjort, var å spandere en tusenlapp på slutte-år-røyke-medisin. Har spart drøye 100 000 kr på det faktisk. :-)
Snakkelittmeddeg Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 Angående de 660 som du fikk utbetalt noen dager etter så stemmer det med at det er småbarnstillegget Det var en feil i systemet som gjorde at det ikke ble utbetalt samtidig som barnetrygden i juli
Tia med 2 ♀ Skrevet 21. august 2010 #9 Skrevet 21. august 2010 De fikk problemer med betalingen av småbarnstilegget så etter som jeg har skjønt fikk ingen av de som skulle ha det når barnetrygden kom det ble da etterbetalt. Så det er bare at betalinga de ble delt i to for sist mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå