bitthen Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Huff, stakkar lille, trykker og sutrer og en sjelden gang kommer det en promp.. Lurer på å stikke til legen med han nå. Har snakket med Hs og vært til fysioterapeut. Hs spør bare om jeg har prøv ditt og datt, Fysio sier han har tendens til favorittside, men ikke noe å bekymre seg for. Og her sitter jeg og promper og raper av hjertets lyst og har kjempedårlig samvittighet for det. Skulle ønske det va meg som hadde problemer og ikke han ( Men seriøst- skulle ikke det bli bedre da??
Væren74 Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Hva har du prøvd da? Kanskje du kan få noen gode råd her?
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 har du kuttet ut melk i kostholdet ditt? da mener jeg alle melkeproduktene. som fløte, ost, youghurt osv. har han en tendens til favoritt side så ring kiropraktor med engang, det forsvinner ikke av seg selv! kiropraktoren min er oppgitt over at de fortsatt sier dette på HS. (du kan også oppsøke osteopat) Han kan også ha andre låsninger som gjør at han ikke promper eller raper skikkelig.
bitthen Skrevet 21. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2010 Tenkte jeg skulle ta han med til legen over helga. Har prøvd å kutte ut meste av melkeprodukter, men det var likens :-( Jeg spiser stort sett samme hver dag, ristet brød med skinke, majones, tomat og agurk. Drikker juice, og til middag er det skjelden noe melkegreier. Men han gråter uansett. Om det skulle vise seg at jeg skulle være nødt til å gå på streng diett for å kunne amme, kutter jeg sikkert ut hele amminga etter hvert. I dag har han skreket i flere timer, og da mener jeg ikke bare sutring, han hyler skikkelig så både trommehinnene og mammahjertet mitt brister :-( Jeg skjønner liksom ikke hvorfor det har blitt verre med tiden, tarmene skulle jo ha utviklet seg mer? Kan jo være en slags låsning. Så i dag når han lå på baygymen at han har ikke noe problemer med å snu hodet begge sidene og får det helt ned på andre siden, så tror ikke "favorittsiden" er så veeldig utpreget. Prompene hans lukter annerledes - luktet helt forferdelig før og, men på en annen måte, luktet samme som bæsjen før, nå lukter det bare råttent.. Huff, skulle ønske jeg kunne bytte....
Tyren78-09+12 Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Vil bare si at min hadde kolikk til hvertfall 6 mnd..det var helt grusomt. Prøvde å kutte ut ting i maten, minifom, kiropraktor, men ingenting hjalp. Ble også henvist til manuellterapeut etter at legen min fant ut at han var litt stiv på ene sida(dvs. klarte ikke å vri hodet like langt på begge sidene). Men jeg syns ikke det hjalp på kolikken da..men han ble jo bra i nakken heldigvis! Men det gikk seg gradvis til etter halvåret..hadde noen dager med mye skriking da også, men ikke i ett sett slik det var de første 6 mnd.. Lykke til! Manuellterapeut er verdt et forsøk..har hørt mange som har blitt hjulpet av det! Og det er gratis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå