☆septemberbarn☆ Skrevet 21. august 2010 #1 Skrevet 21. august 2010 Nå holder jeg på å bli sprø her! Tidligere har disse stikkingene og nedpresset bare kommet og gått i løpet av dagen. Men nå har det holdt meg våken i natt og i skrivende stund så holder jeg på å bli gal! Noen med erfaringer? Skal jeg holde ut dette en mnd til? Oææ.. Er det modning? Hodet som presser? Hvor lenge hadde dere det sånn før babyen kom?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 Jordmor sier det er hodet som synker ned i bekkenet, så ja,det er en del av modningen. Det er det eneste vi kan tröste oss med ;-) Det er helt forferdelig, og noen ganger blir jeg stående nesten krokböyd og ser sint ut, småkjeftende med handlevognen hehe....andre ganger kan jeg sitte i sofaen og plutselig hoppe halvveis ut av den av smertene, enda så vanskelig det er til vanlig å komme seg opp av den :-p Men om du ikke får sove om natten, kanskje du skulle snakket med JM eller noen?
☆septemberbarn☆ Skrevet 21. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2010 Takk for svar :-) Jo, jeg kan jo høre med henne til uka når jeg har time likevel. Bare utrolig plagsomt og ubehagelig. På grensa til vondt innimellom. Han hadde ikke festet hodet sist kontroll, så kan vel håpe på at det har skjedd nå da:-)
iok med sønn <3 Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Jeg og har sånn i tide å utide... Har hatt det en stund, og er en uke over termin, så jeg har vist en laaaaaaaaang modningstid! Det er akkurat som han har noen kniver har stikker nedover liskom... Kjempe deilig :S
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 JEPP!Har det jeg også. Av og til så river det i med 10 kniver nedi der og jeg klarer ikke å la være å stønne og okke og oie meg bare verre når det står på. Kan også være det skjer når jeg står og går helst og da knekker jeg sammen i krøket posisjon og bare aaaaauuuuuu...... Modning og festesmerter dette, så det er helt normalt:) Jeg hadde det spesielt ille i går kveld med disse smertene etter at JM strippet meg i går og hos meg vet jeg at det er 2 cm åpning, hodet står laaaaangt nede, er knapt festet/festet (hun var litt usikker), og livmorhalsen er bare 1 cm og sentrert og myyyyyk nå. Så det er nok bare slik for noen av oss at vi modnes over laaaaaang tid. Disse smertene skal vi ha mye av under fødselene for å si det sånn.... usj....
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 Jaj eg lurte på det der...blir det mye av disse stikningene under födselen? For det inngår nemlig ikke i min avtale!! Nei nei sier jeg bare! Rier og alt det der, ja det höres ut som noe jeg kan leve med, selv om det sikkert gjör noe inni granskauen vondt. Men disse stikningene, som da naturligvis sikkert blir hundre ganger verre, de legger jeg rett og slett ned veto mot!
☆septemberbarn☆ Skrevet 21. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2010 Hehe.. Enig i den :-) Tror nok det blir noe annet når det først er i gang jeg. Nå går vi bare å tripper, venter og lengter. :-) Da vil vi vel at det ska være ting på gang :-) Men det gjør j.. vondt innimellom ja.
Checkit Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 Her har det vært ille det siste døgnet....det erigjen 5 dager til termin, så håper VIRKELIG at det er ett tegn på at det snart er klart...jeg er leeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!!!! Men har ikke vondt i ryggen da, trodde lissom det er det man får mest vondt jeg....uff, ikke greit å være førstegangs! Åsså så vondt i lyskene og nedover i bena...hehe, ja, vi får prøvd oss vi baby-maskiner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå