Gå til innhold

har barna mange kusiner/fettere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som de treffer ofte? og er de på samme alder? vi har en fetter som er ca like gammel, men som vi dessvere ikke treffer ofte nok. Tenker det er koselig å vokse opp med litt familiekontakt utenfor "kjernen" liksom:)

Særlig med så treg farmor og farfar, som er mest opptatt av seg sjøl!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi har 2 fettere. Hun er 5 mnd og de er henholdsvis 18 mnd og 2 uker. så alderen er litt i nærheten kan man si:-) Vi er masse sammen med foreldrene til barna så det blir nok til at det blir et tett bånd der ja

Gjest JuniGull2010
Skrevet

To stk, jente på 4 og gutt på 2 år. Ho jenta er kjempestolt! Passer på at alle holder sønnen vår riktig og at de er rene på henda! :) Men blir nok gutten på 2 som blir nærmeste etterhvert tenker jeg. Vi kommer nok til å være en del sammen med dem etterhvert, men blir nok litt mer stas den dagen gutten vår også kan løpe rundt på lekeplassen! :)

Skrevet

Nei, altfor få. Synes litt synd på henne.. Har kun en fetter på 17 år..selv er hun 10 mnd.

Skrevet

En fetter som er 6 mnd eldre enn prompen, og en til er på vei, så da får lille prompeline på 3 mnd en å leke med og.

Skrevet

Yngste kusine er 7 mnd eldre og eldste fetter er 35 år eldre :-)

Skrevet

Lillegutt har to kusiner på 17 mnd og 5 mnd. Blir passe tett det :-) Blir så de har en del kontakt etterhvert, lillegutt må bare få bli litt gamlere først (6 dager gammel nå) :-P

Skrevet

Min har ingen søskenbarn, og vil nok ikke få det på lenge. Jeg er enebarn og samboer har yngre søsken som er for unge. Eller, de nærmer seg 20, men tror ingen av dem har planer om barn enda. Men noen må jo være først, og det ble oss. Han har en tremenning på 1år som kan fungere som en fetter etterhvert da, også har jeg noen kusiner og fettere som er fra 3-9år, så det blir jo på en måte mer hans søskenbarn en mine.

Skrevet

her har vesla og lillegutt 2 fettre som de ser forholdsvis ofte. vesla er 3 i slutten av august og lillegutt er 9dager. han ene fetteren er 2 år og 8mnd og han andre er snart 10mnd.

Skrevet

hvis jeg husker riktig antall så har hun 14-15... i alderen 23år-4mnd går litt i surr begynner å bli litt vel mange å holde styr på. å så har hun søstre på 6år.

Skrevet

Han har 6 søskenbarn (og en ste-fetter på 24 år). De er 10-16 år, så blir nok mer barnevakt enn lekekamerater... Men alle er på min side, så kanskje brødrene til pappa'n får ut finger'n snart, hehe :-)

Skrevet

Frøkna har ikke mindre enn 14 søskenbarn. De yngste er 2-3 år, så blir nok fine lekekamerater etterhvert. Har en del kontakt med "storfamilien", så kommer til å bli godt kjendt med dem..

Skrevet

Snuppa har en fetter som er et år eldre, og de leker godt i lag. Treffer dem relativt også. I tillegg har hun en del tremenninger, fem stk her i byen, hvorav 4 er ganske jevngamle (innenfor halvannet år + elller - i alder). Vi har litt kontakt med dem også, håper egentlig på mer. :)

Skrevet

Gutten min har ei kusine og en fetter på 14 og 11 år. Snart kommer tredjemann, de blir det bare 3 mnd mellom :-)

Skrevet

har 3 kusiner, ingen fettere.

Hu minste er 3 uker eldre bare!:) De treffes en del:)

De to andre er 10 år og snart 6 år. De treffes ikke så ofte.

Skrevet

Han har 3 fettere (snart 4) og 6 kusiner. De er i alderen nyfødt til 6 år, så mange på samme alder. Og her i familien produseres det jevnt, så han kommer nok til å få en del flere etter hvert! :-)

Vi har ganske god kontakt med søskenbarna hans og planlegger å flytte enda nærmere om et par års tid. Enig i at det er fint å vokse opp med en storfamilie, vi legger mye vekt på at de skal treffes ofte.

Skrevet

Han har foreløpig bare 1 fetter, som bor langt unna. Han er 7 mnd yngre. Ser de som regel bare en gang for året eller noe. Skulle gjerne hatt noen nærmere. Og alle mine venninner har fått jentebabyer..hehe. Han får nok av "kjærester" fremover da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...